johnmcload Napisano 11 Październik 2015 Napisano 11 Październik 2015 Witam, zrobilem szkielet czlowieka. (soft max 2013). Zwykłe bones. na koniec zrobilem kosci palcow i zrobilem aligin do nadgarstka. Jak zaznaczylem pierwsza kosc obojetnie jakiego palca i zaznaczylem local rotate, to nie dosc ze kosc (i te ktore pod nia podlegaja) obraca sie w dziwnym kierunku to na dodatek wykrzywia sie w nienormalny sposob. Prosze o pomoc.
SUPER_OkO Napisano 12 Październik 2015 Napisano 12 Październik 2015 rigg przeskalowany, to sie rozwala...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się