SCA Napisano 17 Październik 2015 Napisano 17 Październik 2015 Witam, Pracuje na wizualizacją sypialni i mam problem w renderingu tzn. wychodzą mi tak jakby palmy na ścianie czy jest to winna złego antyaliasingu? Prosze też o inne komentarze na temat moich renderów.
nCar Napisano 17 Październik 2015 Napisano 17 Październik 2015 Spróbuj na początek pobawić się ustawieniami GI :)
Gujos Napisano 17 Październik 2015 Napisano 17 Październik 2015 Nie bardzo wiem o które plamy Ci chodzi. Jeśli o te z prawego górnego rogu ostatniej fotki, to możliwe że za mała jest wartość subdivsion? Pozdrawiam, G.
SCA Napisano 17 Październik 2015 Autor Napisano 17 Październik 2015 Dzieki za odpowiedzi. Ustawoenia GI o cos konkretnie chodzi w tym przypadku? Ogolnie na ostatnim zdjeciu po lewej stronie na scianie brazowej pod zegarem widac jasne przebarwienia a na bialych ciemne. Mozliwe ze subdiv w materiale scian mam za male ustawione czy w samy swietle.
deshu Napisano 17 Październik 2015 Napisano 17 Październik 2015 jest to klasyczny problem z irradiance map.
SCA Napisano 18 Październik 2015 Autor Napisano 18 Październik 2015 (edytowane) jest to klasyczny problem z irradiance map. Hmm caly czas tego uzywam i raz sie pojawiaja plamy a raz nie. Czy to jakis problem tkwi w ustawieniach czy w swietle? Dziwne, że na drugim ujęciu na brazowej ścianie nie widać plam :/ Edytowane 18 Październik 2015 przez SCA
skalpel3d Napisano 21 Październik 2015 Napisano 21 Październik 2015 A jak masz ustawione parametry Irr map jeśli nic nie zmieniałeś i masz standardowe 50 na 20 to mogą ci takie kwiatki czasami wychodzić oczywiście nie zawsze w wielu scenach te parametry daj radę podbij np na 70 na 30 i zobacz czy nadal będziesz miał plamy, podbijanie górnego parametru powyżej 100 raczej niema sensu lepiej wtedy przejść na brute force
SCA Napisano 22 Październik 2015 Autor Napisano 22 Październik 2015 A jak masz ustawione parametry Irr map jeśli nic nie zmieniałeś i masz standardowe 50 na 20 to mogą ci takie kwiatki czasami wychodzić oczywiście nie zawsze w wielu scenach te parametry daj radę podbij np na 70 na 30 i zobacz czy nadal będziesz miał plamy, podbijanie górnego parametru powyżej 100 raczej niema sensu lepiej wtedy przejść na brute force Napewno je zmienilem ale popróbuje wskazówek może się uda tych plam uniknąć. Jak zmieniałem ustawienia standardowe do wyboru i było na high to plamy były bardziej widoczne jak zjechałem na low to były mniej ale pewnie dlatego że liczenie było gorsze.
skalpel3d Napisano 22 Październik 2015 Napisano 22 Październik 2015 SCA opcje typu high itp nie zmieniają parametrów o których pisałem , nie wiem którego vray używasz bo się aktualnie odrobinkę zmieniono nazewnictwo
SCA Napisano 22 Październik 2015 Autor Napisano 22 Październik 2015 SCA opcje typu high itp nie zmieniają parametrów o których pisałem , nie wiem którego vray używasz bo się aktualnie odrobinkę zmieniono nazewnictwo Mam starsza wersje ale juz wiem o co chodzi. W tych opcjach nie zmienialem takze dziekuje bardzo za podpowiedz i screen
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się