Orothus Napisano 26 Październik 2015 Napisano 26 Październik 2015 Przy tworzeniu obiektu pojawił się problem. W miejscu jednego wertexu pojawiło się kilka kolejnych nie wiem jak to wytłumaczyć. Jeden na drugim, są ułożone tak że tego nie widać na pierwszy rzut oka. Lecz kiedy zacznie się odsuwać po jednym to dzieje mi się coś takiego jak na obrazku zamieszczonym poniżej :/. Jak temu zaradzić i jak temu zapobiegać ? Zaznaczony pkt to główny pkt z którego wyciągnąłem pozostałe vertexy.
ca mel Napisano 27 Październik 2015 Napisano 27 Październik 2015 Prawdopodobnie masz odhaczone "keep faces together" w opcjach modelowania i po poleceniach typu extrude tworzą się minimalnie rozczłonkowane ściany. Albo użyłeś polecenia split vertex, czy mirror faces z niedokładnie dopasowanym środkiem symetrii. Rozwiązaniem jest zaznaczenie wszystkich wierzchołków i Merge vertex z małym promieniem szukania, albo Merge to center na zaznaczonych skupiskach i używanie keep together, żeby w przyszłości wierzchołki trzymały się razem.
Orothus Napisano 27 Październik 2015 Autor Napisano 27 Październik 2015 Dzięki, pomogło. Na przyszłość będę pamiętał :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się