Orothus Posted October 26, 2015 Share Posted October 26, 2015 Przy tworzeniu obiektu pojawił się problem. W miejscu jednego wertexu pojawiło się kilka kolejnych nie wiem jak to wytłumaczyć. Jeden na drugim, są ułożone tak że tego nie widać na pierwszy rzut oka. Lecz kiedy zacznie się odsuwać po jednym to dzieje mi się coś takiego jak na obrazku zamieszczonym poniżej :/. Jak temu zaradzić i jak temu zapobiegać ? Zaznaczony pkt to główny pkt z którego wyciągnąłem pozostałe vertexy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ca mel Posted October 27, 2015 Share Posted October 27, 2015 Prawdopodobnie masz odhaczone "keep faces together" w opcjach modelowania i po poleceniach typu extrude tworzą się minimalnie rozczłonkowane ściany. Albo użyłeś polecenia split vertex, czy mirror faces z niedokładnie dopasowanym środkiem symetrii. Rozwiązaniem jest zaznaczenie wszystkich wierzchołków i Merge vertex z małym promieniem szukania, albo Merge to center na zaznaczonych skupiskach i używanie keep together, żeby w przyszłości wierzchołki trzymały się razem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orothus Posted October 27, 2015 Author Share Posted October 27, 2015 Dzięki, pomogło. Na przyszłość będę pamiętał :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now