Jump to content

Featured Replies

Posted

Przy tworzeniu obiektu pojawił się problem. W miejscu jednego wertexu pojawiło się kilka kolejnych nie wiem jak to wytłumaczyć. Jeden na drugim, są ułożone tak że tego nie widać na pierwszy rzut oka. Lecz kiedy zacznie się odsuwać po jednym to dzieje mi się coś takiego jak na obrazku zamieszczonym poniżej :/. Jak temu zaradzić i jak temu zapobiegać ?

 

Zaznaczony pkt to główny pkt z którego wyciągnąłem pozostałe vertexy.

 

UJZ8MOf.png

  • Replies 2
  • Views 709
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Prawdopodobnie masz odhaczone "keep faces together" w opcjach modelowania i po poleceniach typu extrude tworzą się minimalnie rozczłonkowane ściany. Albo użyłeś polecenia split vertex, czy mirror faces z niedokładnie dopasowanym środkiem symetrii.

Rozwiązaniem jest zaznaczenie wszystkich wierzchołków i Merge vertex z małym promieniem szukania,

albo Merge to center na zaznaczonych skupiskach i używanie keep together, żeby w przyszłości wierzchołki trzymały się razem.

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy