Kasia Ne Napisano 29 Październik 2015 Napisano 29 Październik 2015 Hej. Przy starcie systemu za każdym razem pojawia mi się komunikat: Nie można uruchomić programu Application Manager. Wygląda na to, że usługa Autodesk Application Manager nie jest dostępna. Zamknij wszystkie inne wystąpienia i spróbuj jeszcze raz. Mam również problem z Mental Rayem w Maji. Przestał działać. Instalowałam go ponownie i nie pomaga. Czy może to mieć związek? Jak to naprawić?
ca mel Napisano 29 Październik 2015 Napisano 29 Październik 2015 Najlepiej zadzwonić na infolinię Autodesku. Przy tych abonamentach powinni rozwiązać taki problem od ręki ;)
stormwind Napisano 31 Październik 2015 Napisano 31 Październik 2015 Uruchom Application manager jako administrator. Najlepiej ustawić to w zakładce zgodność we właściwościach, znajdziesz je na rozwijanej liscie po kliknięciu prawym przyciskiem na skrót do application manager w menu start.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się