Skocz do zawartości

2-sided object


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

mam pytanko:

Zrobilem sobie jakis tam obiekt z PLane'a wiec jesli nie dam materialu 2-sided to po jeden stronie widac obiekt a po drugiej nie. Jak zrobic, aby bez dawania materialu 2-sided by obiekt byl widoczny z tej i tej strony? Wydaje mi sie ze jest do tego jakis modyfikator, ale nie jestem pewien. Please help.

 

pozdr

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzieki:)

ale to niestety nie to:(

Znaczy sie w viewporcie pomoglo, ale chodzi mi aby po wyeksportowaniu obiekt byl 2-sided (ale powtarzam bez uzycia materialu 2-sided) no chyba ze wiecei jak material 2-sided wyeksportowac do Cult3d. Help

 

pozdr

Napisano

modyfikator shell - ale utworzy dodatkowe polygony, tzn np płaskiemu plane nada grubość tworząc z niego boxa. Przepraszam że tak trochę łopatologicznie ale jak spróbujesz to zobaczysz :)

pozdro

Napisano

Kurcze Pablo może jest do tego jakiś plugin ale nie wiem.

Możesz jeszcze poprostu zaznaczyć wszystkie poly i przesunąć z wciśniętym shiftem o małą wartość potem flip normal i połączyć oba obiekty potem ręcznie dorobić ścianki boczne.

2 sposób jeżeli obiekt jest całkiem płaski to extrude potem symmetry.

3 sposób - podeślij mi tą scenkę :) a ja w max 6 wykorzystam mod shell i odeślę Ci w *.3ds

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności