Pablo Napisano 14 Październik 2004 Share Napisano 14 Październik 2004 Witam, mam pytanko: Zrobilem sobie jakis tam obiekt z PLane'a wiec jesli nie dam materialu 2-sided to po jeden stronie widac obiekt a po drugiej nie. Jak zrobic, aby bez dawania materialu 2-sided by obiekt byl widoczny z tej i tej strony? Wydaje mi sie ze jest do tego jakis modyfikator, ale nie jestem pewien. Please help. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozioo Napisano 14 Październik 2004 Share Napisano 14 Październik 2004 use your search skills, dude :) http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=9752 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pablo Napisano 14 Październik 2004 Autor Share Napisano 14 Październik 2004 Dzieki:) ale to niestety nie to:( Znaczy sie w viewporcie pomoglo, ale chodzi mi aby po wyeksportowaniu obiekt byl 2-sided (ale powtarzam bez uzycia materialu 2-sided) no chyba ze wiecei jak material 2-sided wyeksportowac do Cult3d. Help pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
soshka.cg Napisano 14 Październik 2004 Share Napisano 14 Październik 2004 modyfikator shell - ale utworzy dodatkowe polygony, tzn np płaskiemu plane nada grubość tworząc z niego boxa. Przepraszam że tak trochę łopatologicznie ale jak spróbujesz to zobaczysz :) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pablo Napisano 14 Październik 2004 Autor Share Napisano 14 Październik 2004 Hmmm dziwne ale nie moge znalesc tego modyfikatora, w liscie go nie ma?! pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
soshka.cg Napisano 14 Październik 2004 Share Napisano 14 Październik 2004 ach no tak bo on jest w max6 dopiero dołożony. :( Na której wersji pracujesz Pablo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pablo Napisano 14 Październik 2004 Autor Share Napisano 14 Październik 2004 3ds max 5.1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
soshka.cg Napisano 14 Październik 2004 Share Napisano 14 Październik 2004 Kurcze Pablo może jest do tego jakiś plugin ale nie wiem. Możesz jeszcze poprostu zaznaczyć wszystkie poly i przesunąć z wciśniętym shiftem o małą wartość potem flip normal i połączyć oba obiekty potem ręcznie dorobić ścianki boczne. 2 sposób jeżeli obiekt jest całkiem płaski to extrude potem symmetry. 3 sposób - podeślij mi tą scenkę :) a ja w max 6 wykorzystam mod shell i odeślę Ci w *.3ds Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
soshka.cg Napisano 14 Październik 2004 Share Napisano 14 Październik 2004 oo Alexander znalazł rozwiązanie :)) brawo:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się