Napisano 14 Październik 200420 l Witam, mam pytanko: Zrobilem sobie jakis tam obiekt z PLane'a wiec jesli nie dam materialu 2-sided to po jeden stronie widac obiekt a po drugiej nie. Jak zrobic, aby bez dawania materialu 2-sided by obiekt byl widoczny z tej i tej strony? Wydaje mi sie ze jest do tego jakis modyfikator, ale nie jestem pewien. Please help. pozdr
Napisano 14 Październik 200420 l use your search skills, dude :) http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=9752
Napisano 14 Październik 200420 l Autor Dzieki:) ale to niestety nie to:( Znaczy sie w viewporcie pomoglo, ale chodzi mi aby po wyeksportowaniu obiekt byl 2-sided (ale powtarzam bez uzycia materialu 2-sided) no chyba ze wiecei jak material 2-sided wyeksportowac do Cult3d. Help pozdr
Napisano 14 Październik 200420 l modyfikator shell - ale utworzy dodatkowe polygony, tzn np płaskiemu plane nada grubość tworząc z niego boxa. Przepraszam że tak trochę łopatologicznie ale jak spróbujesz to zobaczysz :) pozdro
Napisano 14 Październik 200420 l Autor Hmmm dziwne ale nie moge znalesc tego modyfikatora, w liscie go nie ma?! pozdr
Napisano 14 Październik 200420 l ach no tak bo on jest w max6 dopiero dołożony. :( Na której wersji pracujesz Pablo?
Napisano 14 Październik 200420 l Kurcze Pablo może jest do tego jakiś plugin ale nie wiem. Możesz jeszcze poprostu zaznaczyć wszystkie poly i przesunąć z wciśniętym shiftem o małą wartość potem flip normal i połączyć oba obiekty potem ręcznie dorobić ścianki boczne. 2 sposób jeżeli obiekt jest całkiem płaski to extrude potem symmetry. 3 sposób - podeślij mi tą scenkę :) a ja w max 6 wykorzystam mod shell i odeślę Ci w *.3ds
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto