Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

mam pytanko:

Zrobilem sobie jakis tam obiekt z PLane'a wiec jesli nie dam materialu 2-sided to po jeden stronie widac obiekt a po drugiej nie. Jak zrobic, aby bez dawania materialu 2-sided by obiekt byl widoczny z tej i tej strony? Wydaje mi sie ze jest do tego jakis modyfikator, ale nie jestem pewien. Please help.

 

pozdr

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 964
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Dzieki:)

ale to niestety nie to:(

Znaczy sie w viewporcie pomoglo, ale chodzi mi aby po wyeksportowaniu obiekt byl 2-sided (ale powtarzam bez uzycia materialu 2-sided) no chyba ze wiecei jak material 2-sided wyeksportowac do Cult3d. Help

 

pozdr

Napisano

modyfikator shell - ale utworzy dodatkowe polygony, tzn np płaskiemu plane nada grubość tworząc z niego boxa. Przepraszam że tak trochę łopatologicznie ale jak spróbujesz to zobaczysz :)

pozdro

Napisano
  • Autor

Hmmm dziwne ale nie moge znalesc tego modyfikatora, w liscie go nie ma?!

 

pozdr

Napisano

Kurcze Pablo może jest do tego jakiś plugin ale nie wiem.

Możesz jeszcze poprostu zaznaczyć wszystkie poly i przesunąć z wciśniętym shiftem o małą wartość potem flip normal i połączyć oba obiekty potem ręcznie dorobić ścianki boczne.

2 sposób jeżeli obiekt jest całkiem płaski to extrude potem symmetry.

3 sposób - podeślij mi tą scenkę :) a ja w max 6 wykorzystam mod shell i odeślę Ci w *.3ds

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności