Skocz do zawartości

Postac 3D: Ugly character (test modelingu w maxie 7)


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

hehe a takie cos dzisiaj wyskrobalem bawiac sie trialem maxa 7. mam pomysl na reszte to sie jeszcze zobaczy narazie prosze o krytyke:)

 

 

EDIT

Zapomnialem o siatce:)

  • Odpowiedzi 27
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

eee to zrobilem w jakies 3-4 h ale zadnych nowych narzedzi nie ma :) urzywalem standardowego Cuta , Connecta, i wytlaczanie edge urzywajac shift:)

 

PS: narzedzia sa nowe ale ich akorat nie urzywalem no moze soft selection troszeczke sie zmienilo i kilka razy urzylem a tak jak juz pisalem

pozdr

Napisano

Moje uznanie ładnie , nawet bardzo bardzo ładnie :D podoba mi sie jego wyraz twarzy hehehehehe :D super stary .... i to jeszcze jeden dzien :D wow .... wykorzystyjesz go do animacji jakiejs ?? .... napewno hehehehe :D

 

aaa co z reszta ciała ??

Napisano

coz, niezbyt ladna siatka w kazdym razie stanowczo za gesta przez co widac nieruwnosci na skurze, pozatym po mashsmoth'cie 1 pewnie juz ledwo obracasz ta glowka w wievporcie, don't u ? Nawet ladne zabki (ale czy nie powinien udac sie do stomatologa:D ). Ogolem nie bardzo mi sie podoba (poprostu nie moj gust), nic rewelacyjnego i nawet max v.100 tego nie zmieni. Ps. Duze niedorubki przy oczach.

Ale pracuj pracuj, popraw to i owo a moze cos z tego wyjdzie. Pozdro.

Napisano

hehe nic a nic sie nie zacina w viewporcie nawet przy 3 subdivach:D:D dlatego ze jest nowy modyfikator turbosmooth ktory jest o niebo sybszy od meshsmootha:) moge dac 3 subdiv przy mojej karcie gforce 2 MX 32 ram i nic sie nie tnie:D:D

 

EDIT:

Oka chyba na dzisiaj starczy jutro zabiore sie za poprawki

PS: co sadzicie o czapeczce?

7.jpg

Napisano

wydaje mi sie ze te wszystkie faudki i zmarszczki troche bez pomyslu sa a szczegolnie kole w oczy jedna... ta troche powyzej oczu.

 

ale mam pytanie ogolne.

dlaczego wiekszosc z ludzi nie laczy polowek glowy ? nie rozumiem... widzialem to juz wczesniej. czy to samochod czy glowa czy cokolwiek. wszystkie sa porozcinane...

jest w tym jakis cel ?

Napisano
ale mam pytanie ogolne.

dlaczego wiekszosc z ludzi nie laczy polowek glowy ? nie rozumiem... widzialem to juz wczesniej. czy to samochod czy glowa czy cokolwiek. wszystkie sa porozcinane...

jest w tym jakis cel ?

 

tak z krecha na srodku ladniej wyglada model :f

Napisano

a juz chyba wiem... wszyscy uzywaja mirror->instance tylko nie rozumiem czemu. jaka jest zaleta ? ... o ile znam maksa sa od jakiegos juz czasu lepsze sposoby.

Napisano

ja sam niewiem moze to kwestia przyzwyczajenia jak sie uczylem modelingu to urzywalem mirrora instance i jakos zostalo, w sumie moglbym symmetry urzywac caly czas ale mowie jakos ten mirror zakodowal sie w pamieci:)

moze sie to zmieni z czasem narazie za krotko siedze w maxie (okolo roku) i znam tylko te dwa sposoby mozesz zdradzic P. jakie sa jeszcze?

(niepamietam z DTM czy pokazywane bylo cos nowego takiego)

Napisano

hehe dzisiaj pierwszy raz naprawde bawilem sie Deep Paintem i wyszlo cos takiego

PS: Jak ustawic shader w Maxie aby wygladal na obslizgly , tak jak to jest w screenie z Deep painta , pomoze ktos:D?

 

 

Max :

test2.jpg

 

Deep paint

 

dp.jpg

Napisano

głowa fajna, świeży powiew pracowitości (wyłączając dzisiejszy dzień :P)

tekstura ząbków wygląda nieźle acz możnaby pobawić się ustawieniami kolorów. Troszkę im nasycenia zdjąć, troszkę może ujednolicić, gdyż teraz wyglądają trochę jak pokolorowane kredkami

 

Pracuj dalej na pewno może być lepiej, pomijajac, że już jest oczro :>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności