HummFred Napisano 16 Grudzień 2015 Napisano 16 Grudzień 2015 Witam Dawno nie postowałem. Jako że na topie jest teraz UE4, więc i ja postanowiłem bliżej poznać to cudo. Jestem generalnie pod wrażeniem możliwości i łatwości obsługi tego softu. Naoglądałem się już wizek i różnej maści enviro... Poklikałem trochę i stwierdziłem, że pora zrobić coś konkretniejszego. Czy da się w silniku growym uzyskać jakoś produkcyjną? Czas pokaże. Na razie wyszło mi coś takiego. Ciągle się uczę, pewnie z czasem uda mi się osiągać lepsze efekty. Model mega stary, zrobiłem go dawno temu. Generalnie podstawa to dobre assety i dobrze zrobione UV, chociaż ten render robiłem bez wypalania światła. Renderowane w 4k, skalowane do Full HD. Czas renderingu... 1 sek na pass - GTX 960. Poskładane i podkręcone w After Effects'ie. A teraz zapraszam do komentowania. Finalny Obraz (przeskalowany) HiRes http://piotrkoczan.com/img/ue4/r33_gtr/sky_shot_001.jpg Compositing Video CASE STUDY Render Passy http://piotrkoczan.com/img/ue4/r33_gtr/render_passes.jpg UE4 Viewports http://piotrkoczan.com/img/ue4/r33_gtr/viewport_01.jpg http://piotrkoczan.com/img/ue4/r33_gtr/viewport_02.jpg http://piotrkoczan.com/img/ue4/r33_gtr/viewport_03.jpg http://piotrkoczan.com/img/ue4/r33_gtr/viewport_04.jpg http://piotrkoczan.com/img/ue4/r33_gtr/viewport_05.jpg http://piotrkoczan.com/img/ue4/r33_gtr/viewport_06.jpg Material Override - Construction Script http://piotrkoczan.com/img/ue4/r33_gtr/override_blueprint.jpg Shader Lakieru http://piotrkoczan.com/img/ue4/r33_gtr/paint_shader.jpg
Maciek Jutrzenka Napisano 16 Grudzień 2015 Napisano 16 Grudzień 2015 z takim compo to każdy render będzie cudny :D good job! naprawdę fajna stylówka.
jaras Napisano 16 Grudzień 2015 Napisano 16 Grudzień 2015 oj trzeba sie powoli przesiadac na unreala :/
Rekomendowane odpowiedzi