Jump to content
Sign in to follow this  
PolakParafii

fus

Recommended Posts

Siema, oglądam sobie z ciekawości teczke wojtka fusa i trochę zdziwiło mnie czemu on nie robił martwych? ze 3-6 martwych i tyle potem nic nie było.. więc mam rozumieć że martwa nie jest tak ważna jak studiowanie sobie kadrów czy anatomia?Robiąc tylko te 2 rzeczy + swoje własne arty osiągne taki poziom jak fus?czekam na oświecenie

Share this post


Link to post
Share on other sites

czekam z odpowiedziami już szmat czasu .. olewa mnie ;/ zakupie mu z tone snikersów i przestanie gwiazdorzyć

może ktoś z was ma go w znajomych i dałby rade się zapytać? xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wydaję mi się, że zamiast szukać jakiegoś uniwersalnego sposobu na osiągnięcie 'takiego poziomu', po prostu ćwicz, co tam Ci radzą w teczce. Każdy inaczej się uczy i przyswaja wiedzę, nie ma przepisu na zostanie wymiataczem. Nie kombinuj nad tym, co kto ile i jak ćwiczył. Traktuj to tylko jako inspiracje, a nie ściśle określone ścieżki, które gwarantują sukces.

Po za tym, nie wszytko od razu ląduje w internecie, może zrobił tych martwych 300, a tylko kilka znalazło się tutaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uczył się w Stanach w Watts Atelier kilka miesięcy i (tylko!) w tym czasie zrobił setki szkiców ludzi i martwej. A poza tym, z luźnych rozmów wynika, że tak jak kazdy artysta- robi dziesiątki szkiców/prac, z czego do sieci trafiaja z tego jedynie małe procenty. Na jego INSTA możesz zobaczyc kilka szkiców węglem. Raczej tam wrzuca takie rzeczy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie no, jak miałbym powiedzieć ze swojej perspektywy, to martwe po prostu dużo uczą na temat materiałów, światła temperatury barw.. ale nie jest o oczywiście niezbędne :P wg mnie lepiej zrobić sobie najpierw kurs fundamental of lighting na schoolism teraz to chyba kosztuje 30 dolców per miesiąc. Bo to daje Ci przynajmniej świadomość tego czego szukasz malując martwe. Co to occlussion shadow, efekt fresnela, co to ten ambient, jak umieszczać highlighty i czym jest subsurface scattering. I z taką wiedzą martwe nie wyglądają tak ze na chybił trafił wstrzelisz się z kolorem, tylko bardziej sie zastanawiasz nad tym co się dzieje z materiałami.

A jeżeli chodzi o Fusa to nie mam pojęcia, ale wydaje mi się że swoje przerobił :) też patrz na to że większość ostatnich rzeczy to są fotomanipulacje + 3d overpainty

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy