PolakParafii Napisano 16 Styczeń 2016 Napisano 16 Styczeń 2016 Siema, oglądam sobie z ciekawości teczke wojtka fusa i trochę zdziwiło mnie czemu on nie robił martwych? ze 3-6 martwych i tyle potem nic nie było.. więc mam rozumieć że martwa nie jest tak ważna jak studiowanie sobie kadrów czy anatomia?Robiąc tylko te 2 rzeczy + swoje własne arty osiągne taki poziom jak fus?czekam na oświecenie
PolakParafii Napisano 16 Styczeń 2016 Autor Napisano 16 Styczeń 2016 czekam z odpowiedziami już szmat czasu .. olewa mnie ;/ zakupie mu z tone snikersów i przestanie gwiazdorzyć może ktoś z was ma go w znajomych i dałby rade się zapytać? xD
4mk Napisano 16 Styczeń 2016 Napisano 16 Styczeń 2016 Wydaję mi się, że zamiast szukać jakiegoś uniwersalnego sposobu na osiągnięcie 'takiego poziomu', po prostu ćwicz, co tam Ci radzą w teczce. Każdy inaczej się uczy i przyswaja wiedzę, nie ma przepisu na zostanie wymiataczem. Nie kombinuj nad tym, co kto ile i jak ćwiczył. Traktuj to tylko jako inspiracje, a nie ściśle określone ścieżki, które gwarantują sukces. Po za tym, nie wszytko od razu ląduje w internecie, może zrobił tych martwych 300, a tylko kilka znalazło się tutaj.
George1317 Napisano 29 Styczeń 2016 Napisano 29 Styczeń 2016 Uczył się w Stanach w Watts Atelier kilka miesięcy i (tylko!) w tym czasie zrobił setki szkiców ludzi i martwej. A poza tym, z luźnych rozmów wynika, że tak jak kazdy artysta- robi dziesiątki szkiców/prac, z czego do sieci trafiaja z tego jedynie małe procenty. Na jego INSTA możesz zobaczyc kilka szkiców węglem. Raczej tam wrzuca takie rzeczy.
motyl Napisano 16 Luty 2016 Napisano 16 Luty 2016 nie no, jak miałbym powiedzieć ze swojej perspektywy, to martwe po prostu dużo uczą na temat materiałów, światła temperatury barw.. ale nie jest o oczywiście niezbędne :P wg mnie lepiej zrobić sobie najpierw kurs fundamental of lighting na schoolism teraz to chyba kosztuje 30 dolców per miesiąc. Bo to daje Ci przynajmniej świadomość tego czego szukasz malując martwe. Co to occlussion shadow, efekt fresnela, co to ten ambient, jak umieszczać highlighty i czym jest subsurface scattering. I z taką wiedzą martwe nie wyglądają tak ze na chybił trafił wstrzelisz się z kolorem, tylko bardziej sie zastanawiasz nad tym co się dzieje z materiałami. A jeżeli chodzi o Fusa to nie mam pojęcia, ale wydaje mi się że swoje przerobił :) też patrz na to że większość ostatnich rzeczy to są fotomanipulacje + 3d overpainty
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się