mrz Napisano 23 Styczeń 2016 Napisano 23 Styczeń 2016 Cześć, Jestem w trakcie przerabiania tutoriala. Zrobiłem tak jak było pokazane. Extract faces, extrude i później miałem dać bevel. Jak chcę dać bevel to nie jest wszędzie tak samo. Nie wiem gdzie popełniam błąd. Może ktoś z Was mógłby mi pomóc. Załączam screena żeby łatwiej było zrozumieć o czym piszę.
Maciek Jutrzenka Napisano 24 Styczeń 2016 Napisano 24 Styczeń 2016 Bo maya ma ch.. bevel xD ej przecież się ostatnio chwalili że jest nowy i mega pro i wogóle..
Sebazx6r Napisano 24 Styczeń 2016 Napisano 24 Styczeń 2016 W 16 nie sprawdzalem ale 14 to tragedia.. xD... face potrafi kasowac.
mrz Napisano 24 Styczeń 2016 Autor Napisano 24 Styczeń 2016 Nie wiem już ile czasu spędziłem nad tym, aby dojść do tego co jest nie tak. Zrobiłem wszystko tak samo, jak jest w tutorialu a wyszło jak wyszło .. Mam 3 różne bevele a każdy obiekt ma taką samą siatkę. A mayki używam 2016, gościu z tutoriala robi w 2013.
Maciek Jutrzenka Napisano 24 Styczeń 2016 Napisano 24 Styczeń 2016 wrzuciłbyś .obj? tego obiektu bez bevela? z chęcią bym sprawdził czy i w moim sofcie się wysypuje
mrz Napisano 24 Styczeń 2016 Autor Napisano 24 Styczeń 2016 Ściągnąłem Maya 2014, tam wszystko jest ok ... :) Cóż, trzeba mieć w takim razie 2 wersje, jak jedną coś zaboli, jest szansa że w drugiej się uda :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się