Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

 

Wrzucam parę modeli LP, nie ukrywam że wielu rzeczy jeszcze się uczę tak więc mile widziane będą komentarze.

Mam nadzieję że z każdym nowym projektem będzie coraz lepiej dzięki czemu będę raczyć wasze oczy samymi cudeńkami.

 

Na pierwszy ogień standard beczka:

 

4qw4011hubjk.png

ukgtzqjjwx6y.png

sbplgutd2f7c.png

5s7qsxb1err6.png

348 faces △

320 vertices

 

LINK DO sketchfab: https://skfb.ly/JpwZ

 

 

Klucz do zabawy z Zombi:

t42wx3u1kbpm.png

rh94oswxsup4.png

1o0q09fnk4j1.png

bg29g4dkz28j.png

 

 

 

844 faces △

828 vertices

LINK DO sketchfab: https://skfb.ly/JqyO

 

Maska przeciwgazowa AVON S10

s92wvrqh433k.png

davoskm7xczu.png

094a727smsin.png

dr4tgr5yhsh4.png

12,8k faces △

6,8k vertices

LINK DO sketchfab: https://skfb.ly/Kuqq

Edytowane przez Szwadron

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 3,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

To już całkiem fajne :) Troszkę materiał zawleczki źle się czyta - za dużo szumu a za mało speculara. No i chyba za mocno odejście farby zaznaczyłeś na normalce :) Dystrybucja polygonów też mogłaby być lepsza - zauważ że i mniejszy przekrój (obwód) tym mniej potrzeba poly żeby coś wyglądało na okrągłe a u Ciebie jest tyle samo vertexów na każdym przekroju od dołu do góry.

Edytowane przez Jedaith

Napisano

Dorzucę od siebie 2 grosze krytyki:

 

- jest takie istotne zagadnienie jak "skala" materiału i wcale nie dotyczy ono rozdzielczości tekstury. U ciebie skala i wielkość odrapań, wskazuje na obiekt 10 krotnie większy. Po prostu farba na małych obiektach, zwykle odpryskuje większymi płatami. :) Polecam dobre ćwiczenie - spróbuj uzyskać maskę odrapań na teksturze o rozdzielczości 512 px lub nawet mniejszej, wtedy nie będziesz tak przytłoczony możliwościami.

- super-rozjechane uv na bokach kasetek

- model jest bardzo słabo przepalony, lub źle wyexportowany. Na każdym ujęciu jest po kilka bardzo zauważalnych bugów. Dobry bake to podstawa, nie wolno tego zaniedbywać.

 

Powodzenia z kolejnym modelem!

Napisano
  • Autor

Bardzo dziękuję za komentarze :)

 

podsumowując:

materiał zawleczki do poprawy

normal za mocny chociaż o taki efekt mi chodziło

lepiej zarządzać poligonami

skala tekstur, baczniej obserwować referencje ;)

lepiej rozkładać uv

pilnować się przy wypiekaniu.

Napisano
  • Autor

Szybki weekendowy model nadal jeszcze modelowane LP jak i HP w C4D

 

aoxpjalmxz6q.png

1h1kopextp73.png

 

Dwa różne wersje materiału drewna.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności