Napisano 28 Styczeń 20169 l Witam! Wrzucam parę modeli LP, nie ukrywam że wielu rzeczy jeszcze się uczę tak więc mile widziane będą komentarze. Mam nadzieję że z każdym nowym projektem będzie coraz lepiej dzięki czemu będę raczyć wasze oczy samymi cudeńkami. Na pierwszy ogień standard beczka: 348 faces △ 320 vertices LINK DO sketchfab: https://skfb.ly/JpwZ Klucz do zabawy z Zombi: 844 faces △ 828 vertices LINK DO sketchfab: https://skfb.ly/JqyO Maska przeciwgazowa AVON S10 12,8k faces △ 6,8k vertices LINK DO sketchfab: https://skfb.ly/Kuqq Edytowane 11 Luty 20169 l przez Szwadron
Napisano 11 Luty 20169 l Autor Nauki ciąg dalszy. 3,3k faces △ 3,1k vertices LINK DO sketchfab: https://skfb.ly/KSuK
Napisano 11 Luty 20169 l To już całkiem fajne :) Troszkę materiał zawleczki źle się czyta - za dużo szumu a za mało speculara. No i chyba za mocno odejście farby zaznaczyłeś na normalce :) Dystrybucja polygonów też mogłaby być lepsza - zauważ że i mniejszy przekrój (obwód) tym mniej potrzeba poly żeby coś wyglądało na okrągłe a u Ciebie jest tyle samo vertexów na każdym przekroju od dołu do góry. Edytowane 11 Luty 20169 l przez Jedaith
Napisano 11 Luty 20169 l Dorzucę od siebie 2 grosze krytyki: - jest takie istotne zagadnienie jak "skala" materiału i wcale nie dotyczy ono rozdzielczości tekstury. U ciebie skala i wielkość odrapań, wskazuje na obiekt 10 krotnie większy. Po prostu farba na małych obiektach, zwykle odpryskuje większymi płatami. :) Polecam dobre ćwiczenie - spróbuj uzyskać maskę odrapań na teksturze o rozdzielczości 512 px lub nawet mniejszej, wtedy nie będziesz tak przytłoczony możliwościami. - super-rozjechane uv na bokach kasetek - model jest bardzo słabo przepalony, lub źle wyexportowany. Na każdym ujęciu jest po kilka bardzo zauważalnych bugów. Dobry bake to podstawa, nie wolno tego zaniedbywać. Powodzenia z kolejnym modelem!
Napisano 12 Luty 20169 l Autor Bardzo dziękuję za komentarze :) podsumowując: materiał zawleczki do poprawy normal za mocny chociaż o taki efekt mi chodziło lepiej zarządzać poligonami skala tekstur, baczniej obserwować referencje ;) lepiej rozkładać uv pilnować się przy wypiekaniu.
Napisano 14 Luty 20169 l Autor Szybki weekendowy model nadal jeszcze modelowane LP jak i HP w C4D Dwa różne wersje materiału drewna.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto