Skocz do zawartości

[Teczka 3D] Modele LP Szwadrona


Szwadron

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Wrzucam parę modeli LP, nie ukrywam że wielu rzeczy jeszcze się uczę tak więc mile widziane będą komentarze.

Mam nadzieję że z każdym nowym projektem będzie coraz lepiej dzięki czemu będę raczyć wasze oczy samymi cudeńkami.

 

Na pierwszy ogień standard beczka:

 

4qw4011hubjk.png

ukgtzqjjwx6y.png

sbplgutd2f7c.png

5s7qsxb1err6.png

348 faces △

320 vertices

 

LINK DO sketchfab: https://skfb.ly/JpwZ

 

 

Klucz do zabawy z Zombi:

t42wx3u1kbpm.png

rh94oswxsup4.png

1o0q09fnk4j1.png

bg29g4dkz28j.png

 

 

 

844 faces △

828 vertices

LINK DO sketchfab: https://skfb.ly/JqyO

 

Maska przeciwgazowa AVON S10

s92wvrqh433k.png

davoskm7xczu.png

094a727smsin.png

dr4tgr5yhsh4.png

12,8k faces △

6,8k vertices

LINK DO sketchfab: https://skfb.ly/Kuqq

Edytowane przez Szwadron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

To już całkiem fajne :) Troszkę materiał zawleczki źle się czyta - za dużo szumu a za mało speculara. No i chyba za mocno odejście farby zaznaczyłeś na normalce :) Dystrybucja polygonów też mogłaby być lepsza - zauważ że i mniejszy przekrój (obwód) tym mniej potrzeba poly żeby coś wyglądało na okrągłe a u Ciebie jest tyle samo vertexów na każdym przekroju od dołu do góry.

Edytowane przez Jedaith
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dorzucę od siebie 2 grosze krytyki:

 

- jest takie istotne zagadnienie jak "skala" materiału i wcale nie dotyczy ono rozdzielczości tekstury. U ciebie skala i wielkość odrapań, wskazuje na obiekt 10 krotnie większy. Po prostu farba na małych obiektach, zwykle odpryskuje większymi płatami. :) Polecam dobre ćwiczenie - spróbuj uzyskać maskę odrapań na teksturze o rozdzielczości 512 px lub nawet mniejszej, wtedy nie będziesz tak przytłoczony możliwościami.

- super-rozjechane uv na bokach kasetek

- model jest bardzo słabo przepalony, lub źle wyexportowany. Na każdym ujęciu jest po kilka bardzo zauważalnych bugów. Dobry bake to podstawa, nie wolno tego zaniedbywać.

 

Powodzenia z kolejnym modelem!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuję za komentarze :)

 

podsumowując:

materiał zawleczki do poprawy

normal za mocny chociaż o taki efekt mi chodziło

lepiej zarządzać poligonami

skala tekstur, baczniej obserwować referencje ;)

lepiej rozkładać uv

pilnować się przy wypiekaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności