Szwadron Napisano 28 Styczeń 2016 Share Napisano 28 Styczeń 2016 (edytowane) Witam! Wrzucam parę modeli LP, nie ukrywam że wielu rzeczy jeszcze się uczę tak więc mile widziane będą komentarze. Mam nadzieję że z każdym nowym projektem będzie coraz lepiej dzięki czemu będę raczyć wasze oczy samymi cudeńkami. Na pierwszy ogień standard beczka: 348 faces △ 320 vertices LINK DO sketchfab: https://skfb.ly/JpwZ Klucz do zabawy z Zombi: 844 faces △ 828 vertices LINK DO sketchfab: https://skfb.ly/JqyO Maska przeciwgazowa AVON S10 12,8k faces △ 6,8k vertices LINK DO sketchfab: https://skfb.ly/Kuqq Edytowane 11 Luty 2016 przez Szwadron Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szwadron Napisano 11 Luty 2016 Autor Share Napisano 11 Luty 2016 Nauki ciąg dalszy. 3,3k faces △ 3,1k vertices LINK DO sketchfab: https://skfb.ly/KSuK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jedaith Napisano 11 Luty 2016 Share Napisano 11 Luty 2016 (edytowane) To już całkiem fajne :) Troszkę materiał zawleczki źle się czyta - za dużo szumu a za mało speculara. No i chyba za mocno odejście farby zaznaczyłeś na normalce :) Dystrybucja polygonów też mogłaby być lepsza - zauważ że i mniejszy przekrój (obwód) tym mniej potrzeba poly żeby coś wyglądało na okrągłe a u Ciebie jest tyle samo vertexów na każdym przekroju od dołu do góry. Edytowane 11 Luty 2016 przez Jedaith Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PIraT Napisano 11 Luty 2016 Share Napisano 11 Luty 2016 Dorzucę od siebie 2 grosze krytyki: - jest takie istotne zagadnienie jak "skala" materiału i wcale nie dotyczy ono rozdzielczości tekstury. U ciebie skala i wielkość odrapań, wskazuje na obiekt 10 krotnie większy. Po prostu farba na małych obiektach, zwykle odpryskuje większymi płatami. :) Polecam dobre ćwiczenie - spróbuj uzyskać maskę odrapań na teksturze o rozdzielczości 512 px lub nawet mniejszej, wtedy nie będziesz tak przytłoczony możliwościami. - super-rozjechane uv na bokach kasetek - model jest bardzo słabo przepalony, lub źle wyexportowany. Na każdym ujęciu jest po kilka bardzo zauważalnych bugów. Dobry bake to podstawa, nie wolno tego zaniedbywać. Powodzenia z kolejnym modelem! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szwadron Napisano 12 Luty 2016 Autor Share Napisano 12 Luty 2016 Bardzo dziękuję za komentarze :) podsumowując: materiał zawleczki do poprawy normal za mocny chociaż o taki efekt mi chodziło lepiej zarządzać poligonami skala tekstur, baczniej obserwować referencje ;) lepiej rozkładać uv pilnować się przy wypiekaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szwadron Napisano 14 Luty 2016 Autor Share Napisano 14 Luty 2016 Szybki weekendowy model nadal jeszcze modelowane LP jak i HP w C4D Dwa różne wersje materiału drewna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się