V4nder Napisano 23 Luty 2016 Napisano 23 Luty 2016 Witam. Mam pewien problem z kośćmi w 3DS max'ie. Kości wraz z modelem postaci zgrupowałem, po czym zrobiłem animację. Problem w tym że w renderze widać te kości. Czy jest jakaś możliwość żeby wyłączyć ich widoczność? Nie mogę dać ungroup mi cała animacja przestaje działać, a zostały mi 3 dni do zaliczenia na studiach.
V4nder Napisano 24 Luty 2016 Autor Napisano 24 Luty 2016 Mniej więcej o taką opcję mi chodziło :) musiałem jednak rozwalić grupę i wtedy zrobić to co napisałeś, nie mniej jednak dziękuję
ozogonkiem Napisano 6 Marzec 2016 Napisano 6 Marzec 2016 (edytowane) Dobrą praktyką jest trzymanie kości zawsze na osobnej warstwie (tak samo jak innych kontrolerów jeżeli jakieś posiadasz). Wydaje mi się że nawet jeżeli obiekty są zgrupowane, powinieneś móc zaznaczyć kości w menadżerze warstw i je przenieść. Wtedy możesz jednym klikiem je włączać lub wyłączać. Edytowane 6 Marzec 2016 przez ozogonkiem niedomknięty nawias :<
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się