Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Mam pewien problem z kośćmi w 3DS max'ie. Kości wraz z modelem postaci zgrupowałem, po czym zrobiłem animację. Problem w tym że w renderze widać te kości. Czy jest jakaś możliwość żeby wyłączyć ich widoczność? Nie mogę dać ungroup mi cała animacja przestaje działać, a zostały mi 3 dni do zaliczenia na studiach.

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Mniej więcej o taką opcję mi chodziło :) musiałem jednak rozwalić grupę i wtedy zrobić to co napisałeś, nie mniej jednak dziękuję

Napisano (edytowane)

Dobrą praktyką jest trzymanie kości zawsze na osobnej warstwie (tak samo jak innych kontrolerów jeżeli jakieś posiadasz). Wydaje mi się że nawet jeżeli obiekty są zgrupowane, powinieneś móc zaznaczyć kości w menadżerze warstw i je przenieść. Wtedy możesz jednym klikiem je włączać lub wyłączać.

Edytowane przez ozogonkiem
niedomknięty nawias :<

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności