V4nder Posted February 23, 2016 Posted February 23, 2016 Witam. Mam pewien problem z kośćmi w 3DS max'ie. Kości wraz z modelem postaci zgrupowałem, po czym zrobiłem animację. Problem w tym że w renderze widać te kości. Czy jest jakaś możliwość żeby wyłączyć ich widoczność? Nie mogę dać ungroup mi cała animacja przestaje działać, a zostały mi 3 dni do zaliczenia na studiach.
Traitor Posted February 24, 2016 Posted February 24, 2016 Wylacz Renderable w Properities obiektu kosci.
V4nder Posted February 24, 2016 Author Posted February 24, 2016 Mniej więcej o taką opcję mi chodziło :) musiałem jednak rozwalić grupę i wtedy zrobić to co napisałeś, nie mniej jednak dziękuję
ozogonkiem Posted March 6, 2016 Posted March 6, 2016 (edited) Dobrą praktyką jest trzymanie kości zawsze na osobnej warstwie (tak samo jak innych kontrolerów jeżeli jakieś posiadasz). Wydaje mi się że nawet jeżeli obiekty są zgrupowane, powinieneś móc zaznaczyć kości w menadżerze warstw i je przenieść. Wtedy możesz jednym klikiem je włączać lub wyłączać. Edited March 6, 2016 by ozogonkiem niedomknięty nawias :<
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now