Napisano 23 Luty 20169 l Witam. Mam pewien problem z kośćmi w 3DS max'ie. Kości wraz z modelem postaci zgrupowałem, po czym zrobiłem animację. Problem w tym że w renderze widać te kości. Czy jest jakaś możliwość żeby wyłączyć ich widoczność? Nie mogę dać ungroup mi cała animacja przestaje działać, a zostały mi 3 dni do zaliczenia na studiach.
Napisano 24 Luty 20169 l Autor Mniej więcej o taką opcję mi chodziło :) musiałem jednak rozwalić grupę i wtedy zrobić to co napisałeś, nie mniej jednak dziękuję
Napisano 6 Marzec 20169 l Dobrą praktyką jest trzymanie kości zawsze na osobnej warstwie (tak samo jak innych kontrolerów jeżeli jakieś posiadasz). Wydaje mi się że nawet jeżeli obiekty są zgrupowane, powinieneś móc zaznaczyć kości w menadżerze warstw i je przenieść. Wtedy możesz jednym klikiem je włączać lub wyłączać. Edytowane 6 Marzec 20169 l przez ozogonkiem niedomknięty nawias :<
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto