Mefiu20 Napisano 12 Marzec 2016 Share Napisano 12 Marzec 2016 Witam, jestem początkujący jeśli chodzi o tematy 3DS Max'a. Prosiłbym o radę. Mianowicie po wycięciu elementu, potrzebuję zaokrąglić rogi wewnątrz "dziury". Szukałem w internecie sposobów na rozwiązanie mojego problemu, jednak znalazłem tylko info jak zaokrąglić krawędzie zewnętrzne bryły. Załączam screen jak to wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek Jutrzenka Napisano 12 Marzec 2016 Share Napisano 12 Marzec 2016 jeżeli jest to powierzchnia płaska to wystarczy chamfer. i Ngon może być. w takim wypadku. w innym wypadku musisz rozłożyć ładnie topologię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mefiu20 Napisano 12 Marzec 2016 Autor Share Napisano 12 Marzec 2016 Mógłbyś coś więcej o tej topologii? Niestety, ale chamfer nie trybi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gigant84 Napisano 14 Marzec 2016 Share Napisano 14 Marzec 2016 Zaznacz wertexy w narożnikach i daj chamfer. Na początek powinno pomóc. Niestety w późniejszym etapie prac powinieneś zmienić siatkę, bo wszystko się rozsypie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi