Napisano 12 Marzec 20169 l Witam, jestem początkujący jeśli chodzi o tematy 3DS Max'a. Prosiłbym o radę. Mianowicie po wycięciu elementu, potrzebuję zaokrąglić rogi wewnątrz "dziury". Szukałem w internecie sposobów na rozwiązanie mojego problemu, jednak znalazłem tylko info jak zaokrąglić krawędzie zewnętrzne bryły. Załączam screen jak to wygląda.
Napisano 12 Marzec 20169 l jeżeli jest to powierzchnia płaska to wystarczy chamfer. i Ngon może być. w takim wypadku. w innym wypadku musisz rozłożyć ładnie topologię.
Napisano 12 Marzec 20169 l Autor Mógłbyś coś więcej o tej topologii? Niestety, ale chamfer nie trybi.
Napisano 14 Marzec 20169 l Zaznacz wertexy w narożnikach i daj chamfer. Na początek powinno pomóc. Niestety w późniejszym etapie prac powinieneś zmienić siatkę, bo wszystko się rozsypie.