skalpel3d Posted March 28, 2016 Posted March 28, 2016 (edited) Witam jak na razie pracuje na vray 3.2 i na próbkę pobrałem sobie demo wersje 3.3 i mam zagwozdkę czyżby wersja demo miała ograniczenie prędkości oprócz standardowych ograniczeń jakie stosuje chaos. Dodam ze scenę dla testu zrobiłem sobie już w wersji demo bo czytałem ze potrafią być problemy z Light cache z wcześniejszych wersji vray, czasy renderingu są z multipassem Edited April 3, 2016 by skalpel3d
SWRSC Posted March 28, 2016 Posted March 28, 2016 a liczysz w identycznym trybie zarządzania subdivsami jak przy 3.2? (3.3 ma automatyczne dobieranie ilości sampli/subdivsów/aa, domyślnie jest to opcja włączona) Global DMC: Use local subdivs. U nas generalnie 3.3 bardzo przyśpieszył liczenie, ale przy każdej scenie trzeba trochę poszperać w setach. Domyślne automatyczne zarządzanie subdivsami jest ok, ale jeszcze więcej można wyciągnąć starymi metodami (jak w 3.2 i niżej). Pozdrawiam
skalpel3d Posted March 28, 2016 Author Posted March 28, 2016 (edited) SWRSC scenę miałem ustanowioną tak samo właśnie żeby zobaczyć jaka będzie różnica nie cierpię automatyki lubie sam pokręcić parametrami :) stad właśnie jest zaskoczymy, koledze podesłałem scen bo on już siedzi na 3,3 a ma praktycznie taki sam komputer jak ja :) A pytanie jak sobie radzicie ze starszymi scenami bo raz czytałem ze LC potrafi się liczyć w nieskończoność i trzeba restartować ustawiania? Edited March 28, 2016 by skalpel3d
rly Posted March 28, 2016 Posted March 28, 2016 Według mnie jest ok w 3.3 przeszedłem z IRM+LC n BF+LC wdg metody vlado.Sprawdz się ona w 80% scen i ogólnie czasy renderó są bardzo przyzwoite.Exteriory w 3000 ok 15 min an 2x xeon 2696 v3.Tak jak mowil SWRC mozna wyciagnac jeszcze wiecej bawiac sie ustawieniami. Wmoim przypadku przy tych globalnych ustawieniach czasem ciezko eleiminuje sie szum we wnetrzach.
SWRSC Posted March 31, 2016 Posted March 31, 2016 SWRSC scenę miałem ustanowioną tak samo właśnie żeby zobaczyć jaka będzie różnica nie cierpię automatyki lubie sam pokręcić parametrami :) stad właśnie jest zaskoczymy, koledze podesłałem scen bo on już siedzi na 3,3 a ma praktycznie taki sam komputer jak ja :) A pytanie jak sobie radzicie ze starszymi scenami bo raz czytałem ze LC potrafi się liczyć w nieskończoność i trzeba restartować ustawiania? Problemów ze starymi scenami nie mamy - liczą się szybciej i ładniej. Jedyny problem jaki mamy czasami z 3.3 to silnik AA Adaptive - czasem, w niektórych scenach strzępi krawędzie mimo zmiany ustawień na wyższe i wyższe. Chyba jakiś bug, nie udało mi się zlokalizować przyczyny.
SWRSC Posted April 2, 2016 Posted April 2, 2016 obecnie 3.30.03, mam nadzieję, że w tych nowszych to poprawili. Jest szansa, ze będziemy mogli zaktualizować w przyszłym tygodniu.
skalpel3d Posted April 3, 2016 Author Posted April 3, 2016 Z tego wynika ze się Chaosowi trafił bubel przynajmniej w wersji demo 3.30.04 która przetestowałem właśnie miała te wszystkie mankamenty włącznie ze spadkami prędkości, teraz testuje 3.30.05 i śmiga wszytko bez żadnych kłopotów
SWRSC Posted April 19, 2016 Posted April 19, 2016 Zainstalowaliśmy 3.30.05, faktycznie poprawili ten bug z szarpaniem krawędzi na Adaptive AA, teraz wszystko jest git.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now