Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Witam jak na razie pracuje na vray 3.2 i na próbkę pobrałem sobie demo wersje 3.3 i mam zagwozdkę czyżby wersja demo miała ograniczenie prędkości oprócz standardowych ograniczeń jakie stosuje chaos. Dodam ze scenę dla testu zrobiłem sobie już w wersji demo bo czytałem ze potrafią być problemy z Light cache z wcześniejszych wersji vray, czasy renderingu są z multipassem

 

xgdLSdC.jpg

 

o5NLiwO.jpg

Edited by skalpel3d
  • Replies 8
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

a liczysz w identycznym trybie zarządzania subdivsami jak przy 3.2? (3.3 ma automatyczne dobieranie ilości sampli/subdivsów/aa, domyślnie jest to opcja włączona)

Global DMC: Use local subdivs.

 

U nas generalnie 3.3 bardzo przyśpieszył liczenie, ale przy każdej scenie trzeba trochę poszperać w setach. Domyślne automatyczne zarządzanie subdivsami jest ok, ale jeszcze więcej można wyciągnąć starymi metodami (jak w 3.2 i niżej).

 

Pozdrawiam

Posted (edited)

SWRSC scenę miałem ustanowioną tak samo właśnie żeby zobaczyć jaka będzie różnica nie cierpię automatyki lubie sam pokręcić parametrami :) stad właśnie jest zaskoczymy, koledze podesłałem scen bo on już siedzi na 3,3 a ma praktycznie taki sam komputer jak ja :) A pytanie jak sobie radzicie ze starszymi scenami bo raz czytałem ze LC potrafi się liczyć w nieskończoność i trzeba restartować ustawiania?

Edited by skalpel3d
Posted

Według mnie jest ok w 3.3 przeszedłem z IRM+LC n BF+LC wdg metody vlado.Sprawdz się ona w 80% scen i ogólnie czasy renderó są bardzo przyzwoite.Exteriory w 3000 ok 15 min an 2x xeon 2696 v3.Tak jak mowil SWRC mozna wyciagnac jeszcze wiecej bawiac sie ustawieniami. Wmoim przypadku przy tych globalnych ustawieniach czasem ciezko eleiminuje sie szum we wnetrzach.

Posted
SWRSC scenę miałem ustanowioną tak samo właśnie żeby zobaczyć jaka będzie różnica nie cierpię automatyki lubie sam pokręcić parametrami :) stad właśnie jest zaskoczymy, koledze podesłałem scen bo on już siedzi na 3,3 a ma praktycznie taki sam komputer jak ja :) A pytanie jak sobie radzicie ze starszymi scenami bo raz czytałem ze LC potrafi się liczyć w nieskończoność i trzeba restartować ustawiania?

 

Problemów ze starymi scenami nie mamy - liczą się szybciej i ładniej.

 

Jedyny problem jaki mamy czasami z 3.3 to silnik AA Adaptive - czasem, w niektórych scenach strzępi krawędzie mimo zmiany ustawień na wyższe i wyższe. Chyba jakiś bug, nie udało mi się zlokalizować przyczyny.

Posted

obecnie 3.30.03, mam nadzieję, że w tych nowszych to poprawili.

Jest szansa, ze będziemy mogli zaktualizować w przyszłym tygodniu.

Posted

Z tego wynika ze się Chaosowi trafił bubel przynajmniej w wersji demo 3.30.04 która przetestowałem właśnie miała te wszystkie mankamenty włącznie ze spadkami prędkości, teraz testuje 3.30.05 i śmiga wszytko bez żadnych kłopotów

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy