Skocz do zawartości

Problem z teksturowaniem (?) przy manipulacji vertexami 3ds max


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Mam problem z vertexami a dokładnie z efektem który pojawia się gdy zbytnio je modyfikuje. Z teksturowaniem niema to raczej nic wspólnego bo niezależnie od użycia mapscallera czy UVW Unwarpa efekt jest ten sam.

Chodzi o to że tak jak na obrazku poniżej zwęziłem drogę edge'ów za pomocą collapsowania vertexów po prawej stronie do jednego.

43e35638bd24f.jpg

 

W efekcie powstała następująca dziwna rzecz :/

d3f92aa1cc3c8.jpg

Jak zniwelować ten efekt by nie pojawiał się przy collapsowaniu vertexów?

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jaki jest sens collapsowania tych vertexów? Według mnie to może być problem siatki, poprostu zrób to normalnie, nie collapsuj, siatka też będzie wtedy ładniej wyglądać

Napisano

Pomijając że temat jest dość stary, dodam że jeżeli collapse vertexów nastąpił po nalożeniu modyfikatora shell, to może zwyczajnie przenikać się górna część modelu z dolną.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności