Napisano 4 Kwiecień 20169 l Witam. Mam problem z vertexami a dokładnie z efektem który pojawia się gdy zbytnio je modyfikuje. Z teksturowaniem niema to raczej nic wspólnego bo niezależnie od użycia mapscallera czy UVW Unwarpa efekt jest ten sam. Chodzi o to że tak jak na obrazku poniżej zwęziłem drogę edge'ów za pomocą collapsowania vertexów po prawej stronie do jednego. W efekcie powstała następująca dziwna rzecz :/ Jak zniwelować ten efekt by nie pojawiał się przy collapsowaniu vertexów?
Napisano 17 Lipiec 20168 l Jaki jest sens collapsowania tych vertexów? Według mnie to może być problem siatki, poprostu zrób to normalnie, nie collapsuj, siatka też będzie wtedy ładniej wyglądać
Napisano 17 Lipiec 20168 l tak jak wyżej, bez sensu takie niszczenie siatki. sprawdź grupy wygładzania
Napisano 21 Lipiec 20168 l Pomijając że temat jest dość stary, dodam że jeżeli collapse vertexów nastąpił po nalożeniu modyfikatora shell, to może zwyczajnie przenikać się górna część modelu z dolną.