taki Posted April 4, 2016 Posted April 4, 2016 Cześć, jestem początkujący dlatego potrzebuję pomocy specjalistów. Potrzebuję wstawić w scenę w tło drzewa i krzaki. Używam Itoo Forest Pack ale wersja darmowa ma ograniczenia i jak trawa może być tak drzewa są plastikowe ale znacznie szybciej się renderują od modeli np. Evermotion. Wiem, że też kwestia ustawienia procesu renderowania ale i tak między Itoo FP a drzewem EM jest kolosalna różnica w czasie. Generalnie chciałbym się dowiedzieć jak robicie drzewa by szybko się renderowały i dobrze wyglądały.
xmass Posted April 5, 2016 Posted April 5, 2016 To zależy co potrzebujesz. Jeśli roślinność będzie na dalszym planie radziłbym zrezygnować z jakiejkolwiek refrakcji, translucency czy vray two sided material. Bump mapy też bym wywalił. Ważną kwestią jest aby w materiale liści zdjąć filtrowanie tekstury, blur ustaw na 0,01 a filter na "None". Powinno pomóc. Pozdr.
skalpel3d Posted April 6, 2016 Posted April 6, 2016 (edited) Szczególnie w przypadku mapek opacity należy zdjąć filtrowanie, modele roślin od evera a szczególnie drzewa mają dodatkowy mankament najczęściej mają bardzo ciężkie siatki i raczej nadają się jako obiekty na pierwszym planie. Dobrze się liczą modele od icube a dwa jak zamierzasz bawić się zielenią to warto zapoznać się z którymś programem do tworzenia zieleni jak np plantgenerator, speedtree, onyx modelowanie jest najczęściej czysto intuicyjne i masz możliwość tworzenia obiektów tak high jak low poly Edited April 6, 2016 by skalpel3d
Recommended Posts