Napisano 27 Kwiecień 20168 l Witam wszystkich :) Popełniłem ostatnio modelik widoczny poniżej. Low, high i mapowanie w blenderze. Bake - xNormal, teksturki - Substance Painter, render - Marmoset Toolbag 2. Całość około 40 tyś. trójkątów, 4 teksturki. Jakby ktoś chciał w realtajmie poobracać (uwaga ciężkie): Zewnątrz: https://skfb.ly/NCPJ Wewnątrz: https://skfb.ly/NE7G Uwagi mile widziane. Edytowane 4 Czerwiec 20168 l przez chom1k
Napisano 29 Kwiecień 20168 l Bardzo fajnie wyszło, fajny klimat i wykonanie, delikatnie unikałbym koloru białego na tak dużych powierzchniach (malowanie na zewnątrz statku) ale to tylko moje zdanie. Pozdrawiam
Napisano 11 Maj 20168 l Wrzucisz siatki modelu HP? Jak się robi szkło dla game artu? Tekstury robię w Substance Painter.
Napisano 24 Maj 20168 l Autor Wrzucisz siatki modelu HP? Jak się robi szkło dla game artu? Tekstury robię w Substance Painter. Z siatek hp niewiele da się odczytać, są zbyt gęste. Co do szkła to chyba użycie mapy opacity będzie najlepszym wyjściem ale ekspertem nie jestem.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto