chom1k Napisano 27 Kwiecień 2016 Napisano 27 Kwiecień 2016 (edytowane) Witam wszystkich :) Popełniłem ostatnio modelik widoczny poniżej. Low, high i mapowanie w blenderze. Bake - xNormal, teksturki - Substance Painter, render - Marmoset Toolbag 2. Całość około 40 tyś. trójkątów, 4 teksturki. Jakby ktoś chciał w realtajmie poobracać (uwaga ciężkie): Zewnątrz: https://skfb.ly/NCPJ Wewnątrz: https://skfb.ly/NE7G Uwagi mile widziane. Edytowane 4 Czerwiec 2016 przez chom1k
Idaho Napisano 29 Kwiecień 2016 Napisano 29 Kwiecień 2016 Bardzo fajnie wyszło, fajny klimat i wykonanie, delikatnie unikałbym koloru białego na tak dużych powierzchniach (malowanie na zewnątrz statku) ale to tylko moje zdanie. Pozdrawiam
gigant84 Napisano 11 Maj 2016 Napisano 11 Maj 2016 Wrzucisz siatki modelu HP? Jak się robi szkło dla game artu? Tekstury robię w Substance Painter.
chom1k Napisano 24 Maj 2016 Autor Napisano 24 Maj 2016 Wrzucisz siatki modelu HP? Jak się robi szkło dla game artu? Tekstury robię w Substance Painter. Z siatek hp niewiele da się odczytać, są zbyt gęste. Co do szkła to chyba użycie mapy opacity będzie najlepszym wyjściem ale ekspertem nie jestem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się