Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam wszystkich :)

 

Popełniłem ostatnio modelik widoczny poniżej. Low, high i mapowanie w blenderze. Bake - xNormal, teksturki - Substance Painter, render - Marmoset Toolbag 2. Całość około 40 tyś. trójkątów, 4 teksturki.

 

Jakby ktoś chciał w realtajmie poobracać (uwaga ciężkie):

Zewnątrz:

https://skfb.ly/NCPJ

Wewnątrz:

https://skfb.ly/NE7G

 

Uwagi mile widziane.

 

soma1.jpg

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg11.jpg

12.jpg

Edytowane przez chom1k
  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Bardzo fajnie wyszło, fajny klimat i wykonanie, delikatnie unikałbym koloru białego na tak dużych powierzchniach (malowanie na zewnątrz statku) ale to tylko moje zdanie.

Pozdrawiam

Napisano
Wrzucisz siatki modelu HP? Jak się robi szkło dla game artu? Tekstury robię w Substance Painter.

 

Z siatek hp niewiele da się odczytać, są zbyt gęste. Co do szkła to chyba użycie mapy opacity będzie najlepszym wyjściem ale ekspertem nie jestem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności