Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Witam wszystkich :)

 

Popełniłem ostatnio modelik widoczny poniżej. Low, high i mapowanie w blenderze. Bake - xNormal, teksturki - Substance Painter, render - Marmoset Toolbag 2. Całość około 40 tyś. trójkątów, 4 teksturki.

 

Jakby ktoś chciał w realtajmie poobracać (uwaga ciężkie):

Zewnątrz:

https://skfb.ly/NCPJ

Wewnątrz:

https://skfb.ly/NE7G

 

Uwagi mile widziane.

 

soma1.jpg

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg11.jpg

12.jpg

Edited by chom1k
  • Replies 3
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Bardzo fajnie wyszło, fajny klimat i wykonanie, delikatnie unikałbym koloru białego na tak dużych powierzchniach (malowanie na zewnątrz statku) ale to tylko moje zdanie.

Pozdrawiam

Posted
Wrzucisz siatki modelu HP? Jak się robi szkło dla game artu? Tekstury robię w Substance Painter.

 

Z siatek hp niewiele da się odczytać, są zbyt gęste. Co do szkła to chyba użycie mapy opacity będzie najlepszym wyjściem ale ekspertem nie jestem.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy