chom1k Posted April 27, 2016 Posted April 27, 2016 (edited) Witam wszystkich :) Popełniłem ostatnio modelik widoczny poniżej. Low, high i mapowanie w blenderze. Bake - xNormal, teksturki - Substance Painter, render - Marmoset Toolbag 2. Całość około 40 tyś. trójkątów, 4 teksturki. Jakby ktoś chciał w realtajmie poobracać (uwaga ciężkie): Zewnątrz: https://skfb.ly/NCPJ Wewnątrz: https://skfb.ly/NE7G Uwagi mile widziane. Edited June 4, 2016 by chom1k
Idaho Posted April 29, 2016 Posted April 29, 2016 Bardzo fajnie wyszło, fajny klimat i wykonanie, delikatnie unikałbym koloru białego na tak dużych powierzchniach (malowanie na zewnątrz statku) ale to tylko moje zdanie. Pozdrawiam
gigant84 Posted May 11, 2016 Posted May 11, 2016 Wrzucisz siatki modelu HP? Jak się robi szkło dla game artu? Tekstury robię w Substance Painter.
chom1k Posted May 24, 2016 Author Posted May 24, 2016 Wrzucisz siatki modelu HP? Jak się robi szkło dla game artu? Tekstury robię w Substance Painter. Z siatek hp niewiele da się odczytać, są zbyt gęste. Co do szkła to chyba użycie mapy opacity będzie najlepszym wyjściem ale ekspertem nie jestem.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now