pankarol Napisano 19 Październik 2004 Napisano 19 Październik 2004 No dobra nie bede duzo gadal. Poraz pierwszy wsadzam cos na to forum(czytac - udzielam sie:).Grafika 3d zajmuje sie od baaaardzo niedawna i ta tojotka jest moim drugim konkretnym modele, a wlasciwie mam zamiar zeby byla. jeszcze techniczne sprawy - blachy klepie w maxie6 no i w przyszlosci wyrenderuje vray'em ,i najwazniejsze chyba to to ,ze nie chce(a wlsciwie zakladam ze i tak mi nie wyjdzie :\ ) robic wiernego modelu tego auta - co zreszta widac juz na pierwszych renderach render2 render3 render4 render5 siata1 siata2
Lucas Napisano 19 Październik 2004 Napisano 19 Październik 2004 Celica to piękny samochód:) życzę powodzenia. Na razie jest chyba poprawnie:)
Kryhas Napisano 19 Październik 2004 Napisano 19 Październik 2004 Siatka całkiem niezła ale widze miajsca gdzie są trójkąty zamiast kwadratów (należało by to poprawić). Z przody troszke krzywo ale jak narazie to można powiedzieć że jest ok :]
illy Napisano 19 Październik 2004 Napisano 19 Październik 2004 no poprawki beda koniecznie, przod troche organicznie wyglada, ale jak na poczatkujace (1sze prace ) to bardzo ok
Lord /\/\ariusz Napisano 19 Październik 2004 Napisano 19 Październik 2004 Podoba mie sie. Przód poprawić, dorobić reszte i bedzie piękne auto :]
pabulo Napisano 19 Październik 2004 Napisano 19 Październik 2004 no początej jakiś jest nawet nienajgorzszy, ale z tak prostą siatką (to znaczy niezagęszczoną) to ci się raczej nie uda dobrze oddać detali. No ale to pewnie sie zmieni z czasem. powodzenia
pankarol Napisano 20 Październik 2004 Autor Napisano 20 Październik 2004 dzieki za "niezjechanie mnie" i komentarze ,od razu mowie ze prace nad zageszczaniem siatki zostały popełnione i sa w toku :)
pankarol Napisano 20 Październik 2004 Autor Napisano 20 Październik 2004 prosilbymjeszcze o mala rade mianowicie (to pytanie moze glupio brzmiec ,no ale ja przecie brginer) - czy zrobienie rowkow w dzwiach masce itp. boleanem jest prymitywne i nie god ne grafika 3d ??????oczywiscie za te rowy jeszcze sie nie zabieram ale tak w przyszlosc zapytalem
Badyl Napisano 20 Październik 2004 Napisano 20 Październik 2004 ja sie nie znam, ale mysle ze nie ma czegos co jest godne-negodne. jest wygladajace dobrze i wygladajace nedobrze. ale na rowki to jest juz patent, madrzejsi samochoodziaze Ci powiedza, albo looknij do tutkow, gdzies tu na forum kompendium wiedzy o autach jest. ufff... :)
pankarol Napisano 29 Październik 2004 Autor Napisano 29 Październik 2004 no dobra mialem maly zastoj ,ale juz wrocilem do pracy. IIIIIII..... postanowilem od nowa zaczac ta celice .Zrobie wiecej szczegulow i jednak postaram sie zeby model byl podobny do oryginalu.aaaaa i jeszcze jedno nie myslcie ze przez ten czas nic nie robilem probowalem zaczac to autko mesh modelingiem - co mi raczej nie wyszlo i poly modelingiem co mie na pewno nie wyszlo ,oczywiscie wszystko na bazie tutkow,
nielot007 Napisano 29 Październik 2004 Napisano 29 Październik 2004 ladnie ale siatka troche za gesta
pankarol Napisano 29 Październik 2004 Autor Napisano 29 Październik 2004 no początej jakiś jest nawet nienajgorzszy, ale z tak prostą siatką (to znaczy niezagęszczoną) to ci się raczej nie uda dobrze oddać detali. No ale to pewnie sie zmieni z czasem. powodzenia to ja wkoncu nie wiem do czego mam dazyc - nie zebym na kogos wrzeszczal, alewlasnie staralem sie zrobic gesta siatke , co prawda to chyba w dalszej czesci pracki bedzie ona mniej gesta bo strasznie trudno mi niektore wgniecenia wyprostowac.
Piotr Dobosz Napisano 30 Październik 2004 Napisano 30 Październik 2004 uzywaj subdivision a co krawedzi chamfer:)
pankarol Napisano 30 Październik 2004 Autor Napisano 30 Październik 2004 uzywaj subdivision a co krawedzi chamfer:) mam jedno male niedyskretne pytanko.Gdzie jest ten subdivision i do czego on sluzy (chamfer to mniejwiecej wiem)
pabulo Napisano 30 Październik 2004 Napisano 30 Październik 2004 generalnie to właśnie chodzi o to żeby siatka była tak gęsta jak potrzeba. i tylko tak gęsta nie bardziej moim zdaniem nie ma czegos takiego jak za gęsta siatka. tylko że w ktoryms momencie trudno nad tym zapanować. a poza tym może sie zdarzyc że przy gęstej siatce powstananierówności i pofałdowanie powierzchni. chodziło mi o to że miałes tak mało krawędzi że miałbyś problem z wymodelowaniem detali. tam gdzie sie duzo dzieje potrzeba więcej krawędzi żeby można to było pokazac. tam gdzie jest spokój czyli na dachu, na masce itd krawędzi może i powinno być mniej. Teraz sprobuj to pogodzić :) jak dla mnie na razie jest ok chociaz czesc edgów rzeczywiście zbędna modeluj jak najprościej a kiedy sie okaze ze gdzie trzeba zageszczac to wtedy zageszczaj
Salvator Napisano 30 Październik 2004 Napisano 30 Październik 2004 moim zdaniem nie ma czegos takiego jak za gęsta siatka. t/QUOTE] ja bym polemizował :> a subvision ma w maxie swojego przedstawiciela w ms, jeśli renderujesz w maxie, a jesli pracujesz w rhino, to przecież subv. nie ma nic z nurbsami wspólnego :D
pankarol Napisano 31 Październik 2004 Autor Napisano 31 Październik 2004 macie tu tył (mysle ze nie jest az tak zle)
nielot007 Napisano 31 Październik 2004 Napisano 31 Październik 2004 (mysle ze nie jest az tak zle) no racja nie jest az tak zle;);) ladnie
Knysha Napisano 31 Październik 2004 Napisano 31 Październik 2004 Ladnie. Pracuj dalej, a wyjdzie naprawde ladniutkie autko :). Pzdr
pankarol Napisano 1 Listopad 2004 Autor Napisano 1 Listopad 2004 dziekiz za komenty ,a tym czsem (tak dla relaksu ) zabiore sie za felge i oponke
Kryhas Napisano 1 Listopad 2004 Napisano 1 Listopad 2004 no jak narazie to nie jest zle ale moze byc lepiej.
pankarol Napisano 1 Listopad 2004 Autor Napisano 1 Listopad 2004 i fele - ksztalt prost ,ale ja wlasnie takie lubie
pankarol Napisano 1 Listopad 2004 Autor Napisano 1 Listopad 2004 no jak narazie to nie jest zle ale moze byc lepiej. zawsze i wszedzie moze byc lepiej :)
illy Napisano 1 Listopad 2004 Napisano 1 Listopad 2004 osobiscie wolalbym zeby piasta byla glebiej niz obrecz ale to IMO
Eyescream Napisano 1 Listopad 2004 Napisano 1 Listopad 2004 jak to koło Ci się przewróci na złą stronę to się felga porysuje, bo wystaje poza oponę
Knysha Napisano 1 Listopad 2004 Napisano 1 Listopad 2004 Ladnie, ladnie, ale popraw co nieco przy tych oponach i felach (to co zauwazono wczesniej).
slim_sandman Napisano 2 Listopad 2004 Napisano 2 Listopad 2004 Mi też się podoba a co, ale zastanawiam sie ile poly ma opona?
pankarol Napisano 2 Listopad 2004 Autor Napisano 2 Listopad 2004 sie zobaczy z ta felga (tzn. cofne bardziej wglab te ramiona [ale ogolnie to felgi chyba sa tak wygiete - moze sie nie znam]) ,a narazie zrobie chyba nowa oponke i niech mi ktos powie jak sprawdzic ilosc polygonow w obiekcie ????!!!!!
pankarol Napisano 6 Listopad 2004 Autor Napisano 6 Listopad 2004 mam bardzo znaczace pytanie . Jak przesunac os obiektu wokol ktorej go obracamy???????????
slim_sandman Napisano 6 Listopad 2004 Napisano 6 Listopad 2004 zmiana osi obitektu: hierarchy, zaraz obok zakładki modify, i affect piviot only, czy coś takiego. ilosc poly: utylities (ostatnia zakładka)>more>polygon counter
pankarol Napisano 17 Listopad 2004 Autor Napisano 17 Listopad 2004 zrobilem nowe fel bo jak je w necie zobaczylem to mi sie strasznie spodobaly. felga ma13000 poly,a opona ma 24000 poly (za bardzo sie nie znam ,ale wydaje mi sie ze to troche za duzo!?)
Master Kiełbaster Napisano 17 Listopad 2004 Napisano 17 Listopad 2004 napis oz zły weź ze strony orginalny, w środku felgi chiba powinna być szara szachownica, te śrubki też nie do końca dobre, felga powinna troche słabiej odbijać to co jest na około, napis w środku powinien być czerwony, wnętrze felgi powinno być wextrudowne by nie było całkowicie płaskie. No chyba że widzałem inny model :P Pozatym jest dobrze.
pankarol Napisano 17 Listopad 2004 Autor Napisano 17 Listopad 2004 wzor felgi texture jeszcze zmienie ,ale najpierw musze sie nauczyc zaokraglac tekst w photoshopie(w corelu sie jakos robilo opcje przyciagaj do sciezki czy cos takiego,ale to byly wektory )
Master Kiełbaster Napisano 17 Listopad 2004 Napisano 17 Listopad 2004 no to sorry widziałem inną :) Uwagi do koloru tekstu nieakualne, Szachownica jest czarno-szara, te wyextrudowanie jest dalej od brzegu niż na twoim modelu.
Gość AcidBoyXL Napisano 17 Listopad 2004 Napisano 17 Listopad 2004 mape na oponie daj do bump bo dziwnie to wyglada tak na bialo :]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się