Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

No dobra nie bede duzo gadal. Poraz pierwszy wsadzam cos na to forum(czytac - udzielam sie:).Grafika 3d zajmuje sie od baaaardzo niedawna i ta tojotka jest moim drugim konkretnym modele, a wlasciwie mam zamiar zeby byla. jeszcze techniczne sprawy - blachy klepie w maxie6 no i w przyszlosci wyrenderuje vray'em ,i najwazniejsze chyba to to ,ze nie chce(a wlsciwie zakladam ze i tak mi nie wyjdzie :\ ) robic wiernego modelu tego auta - co zreszta widac juz na pierwszych renderach

 

1.jpg

 

render2

render3

render4

render5

siata1

siata2

  • Odpowiedzi 36
  • Wyświetleń 3,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Celica to piękny samochód:) życzę powodzenia. Na razie jest chyba poprawnie:)

Napisano

Siatka całkiem niezła ale widze miajsca gdzie są trójkąty zamiast kwadratów (należało by to poprawić).

Z przody troszke krzywo ale jak narazie to można powiedzieć że jest ok :]

Napisano

no poprawki beda koniecznie, przod troche organicznie wyglada, ale jak na poczatkujace (1sze prace ) to bardzo ok

Napisano

no początej jakiś jest nawet nienajgorzszy, ale z tak prostą siatką (to znaczy niezagęszczoną) to ci się raczej nie uda dobrze oddać detali. No ale to pewnie sie zmieni z czasem. powodzenia

Napisano
  • Autor

dzieki za "niezjechanie mnie" i komentarze ,od razu mowie ze prace nad zageszczaniem siatki zostały popełnione i sa w toku :)

Napisano
  • Autor

prosilbymjeszcze o mala rade mianowicie (to pytanie moze glupio brzmiec ,no ale ja przecie brginer) - czy zrobienie rowkow w dzwiach masce itp. boleanem jest prymitywne i nie god ne grafika 3d ??????oczywiscie za te rowy jeszcze sie nie zabieram ale tak w przyszlosc zapytalem

Napisano

ja sie nie znam, ale mysle ze nie ma czegos co jest godne-negodne. jest wygladajace dobrze i wygladajace nedobrze. ale na rowki to jest juz patent, madrzejsi samochoodziaze Ci powiedza, albo looknij do tutkow, gdzies tu na forum kompendium wiedzy o autach jest. ufff... :)

Napisano
  • Autor

no dobra mialem maly zastoj ,ale juz wrocilem do pracy.

IIIIIII..... postanowilem od nowa zaczac ta celice .Zrobie wiecej szczegulow i

jednak postaram sie zeby model byl podobny do oryginalu.aaaaa i jeszcze jedno nie myslcie ze przez ten czas nic nie robilem probowalem zaczac to autko mesh modelingiem - co mi raczej nie wyszlo i poly modelingiem co mie na pewno nie wyszlo ,oczywiscie wszystko na bazie tutkow,

Napisano
  • Autor
no początej jakiś jest nawet nienajgorzszy, ale z tak prostą siatką (to znaczy niezagęszczoną) to ci się raczej nie uda dobrze oddać detali. No ale to pewnie sie zmieni z czasem. powodzenia
to ja wkoncu nie wiem do czego mam dazyc - nie zebym na kogos wrzeszczal, alewlasnie staralem sie zrobic gesta siatke , co prawda to chyba w dalszej czesci pracki bedzie ona mniej gesta bo strasznie trudno mi niektore wgniecenia wyprostowac.
Napisano
  • Autor
uzywaj subdivision a co krawedzi chamfer:)
mam jedno male niedyskretne pytanko.Gdzie jest ten subdivision i do czego on sluzy (chamfer to mniejwiecej wiem)
Napisano

generalnie to właśnie chodzi o to żeby siatka była tak gęsta jak potrzeba. i tylko tak gęsta nie bardziej

moim zdaniem nie ma czegos takiego jak za gęsta siatka. tylko że w ktoryms momencie trudno nad tym zapanować. a poza tym może sie zdarzyc że przy gęstej siatce powstananierówności i pofałdowanie powierzchni.

chodziło mi o to że miałes tak mało krawędzi że miałbyś problem z wymodelowaniem detali. tam gdzie sie duzo dzieje potrzeba więcej krawędzi żeby można to było pokazac. tam gdzie jest spokój czyli na dachu, na masce itd krawędzi może i powinno być mniej. Teraz sprobuj to pogodzić :)

jak dla mnie na razie jest ok chociaz czesc edgów rzeczywiście zbędna

modeluj jak najprościej a kiedy sie okaze ze gdzie trzeba zageszczac to wtedy zageszczaj

Napisano
moim zdaniem nie ma czegos takiego jak za gęsta siatka. t/QUOTE]

ja bym polemizował :>

 

a subvision ma w maxie swojego przedstawiciela w ms, jeśli renderujesz w maxie, a jesli pracujesz w rhino, to przecież subv. nie ma nic z nurbsami wspólnego :D

Napisano

Ladnie. Pracuj dalej, a wyjdzie naprawde ladniutkie autko :). Pzdr

Napisano
  • Autor

dziekiz za komenty ,a tym czsem (tak dla relaksu ) zabiore sie za felge i oponke

Napisano
  • Autor
no jak narazie to nie jest zle ale moze byc lepiej.
zawsze i wszedzie moze byc lepiej :)
Napisano

osobiscie wolalbym zeby piasta byla glebiej niz obrecz

ale to IMO

Napisano

Ladnie, ladnie, ale popraw co nieco przy tych oponach i felach (to co zauwazono wczesniej).

Napisano
  • Autor

sie zobaczy z ta felga (tzn. cofne bardziej wglab te ramiona [ale ogolnie to felgi chyba sa tak wygiete - moze sie nie znam]) ,a narazie zrobie chyba nowa oponke

 

i niech mi ktos powie jak sprawdzic ilosc polygonow w obiekcie ????!!!!!

Napisano
  • Autor

mam bardzo znaczace pytanie . Jak przesunac os obiektu wokol ktorej go obracamy???????????

Napisano

zmiana osi obitektu:

hierarchy, zaraz obok zakładki modify, i affect piviot only, czy coś takiego.

ilosc poly:

utylities (ostatnia zakładka)>more>polygon counter

Napisano
  • Autor

zrobilem nowe fel bo jak je w necie zobaczylem to mi sie strasznie spodobaly.

felga ma13000 poly,a

opona ma 24000 poly (za bardzo sie nie znam ,ale wydaje mi sie ze to troche za duzo!?)

Napisano

napis oz zły weź ze strony orginalny, w środku felgi chiba powinna być szara szachownica, te śrubki też nie do końca dobre, felga powinna troche słabiej odbijać to co jest na około, napis w środku powinien być czerwony, wnętrze felgi powinno być wextrudowne by nie było całkowicie płaskie. No chyba że widzałem inny model :P Pozatym jest dobrze.

Napisano
  • Autor

wzor felgi oz_superturismogt_lg.jpg

texture jeszcze zmienie ,ale najpierw musze sie nauczyc zaokraglac tekst w photoshopie(w corelu sie jakos robilo opcje przyciagaj do sciezki czy cos takiego,ale to byly wektory )

Napisano

mape na oponie daj do bump bo dziwnie to wyglada tak na bialo :]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności