Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Fajny robal :) Może nie jest najbardziej oryginalnym robalem na świecie ale sympatyczny ;) Kojarzy mi się z klimatami "Diuny". Kolory też ładne (choć podstawkę bym zmienił na inny odcień dla kontrastu). Wydaje mi się, że w materiałach przydałaby się jakaś mapka specular, która uwydatniłaby obszary mniej i bardziej połyskliwe (teraz bliki są trochę mało kontrastowe jak na mój gust). Oprócz tego shader glossy odbija otoczenie po całości i w miarę równomiernie przez co stworek traci wrażenie oślizgłości i wygląda trochę jakby ze szkła (albo jakby był pociągnięty jakimś lakierem czy cuś), tutaj też przydałoby się przymaskować te odbicia tu i ówdzie, tak żeby np. bardziej koncentrowały się na wypukłościach niż na całości materiału. To takie moje przemyślenia, gdybym gadał głupoty to niech mnie ktoś poprawi :)

Napisano

Dzięki Renoir.

Zobacz czy teraz wygląda na bardziej ośluzowanego ? Podstawka w innym kolorze rzeczywiście dodałą tu wiele kontrastu. Teraz jeszcze renderuję jeszcze jedną wersję ....

5c497a38604253.576a5d70272ab.jpg

8652ca38604253.576a5d70279a8.jpg

01fd1438604253.576a5d7028026.jpg

Napisano

Myślę, że z czarną podstawką jest lepiej :) W materiałach różnica jest niewielka co prawda ale myślę, że w dobrym kierunku to zmierza. Tak mi przyszło do głowy, że żeby ten śluz wyglądał bardziej przekonująco to by trzeba było go faktycznie stworzyć, na przykład kilka glutów ściekających z paszczęki, jakaś kropla to tu to tam :D No ale co ja Ci będę mówił, to Twój projekt :) Tak naprawdę ulepszać i poprawiać można w nieskończoność, w obecnym kształcie mi ta figurka się podoba :) Dobrze by było gdyby ktoś jeszcze się wypowiedział żebyś miał bardziej zróżnicowany feedback.

Napisano

Hej hej reminoir!

Z tym śluzem to właśnie wczoraj wieczorem powalczyłem .... bo i tak była potrzebna te dodatkowa warstwa śluzu z innym IOR. I wygląda to lepiej i bardziej prawdziwie. Niestety w Modo nie ma aż tak rozbudowanych shaderów żeby tak złożoną powierzchnię (skóra oblepiona śluzem) oddać jednym materiałem. A 2 powierzchnie z różnymi parametrami to już zupełnie co innego.

Proszę :

90915938604253.576ad04f29ea5.jpg

0b629c38604253.576ad04f2a4c7.jpg

Napisano

Model fajny i śluz dobrze wpłynął na odbiór, ale uważam ze texturki są za słabe. Za jednolity on jest, na początku myślałem ze to jeden kolor na shadarze, ale zoomie dostrzeglem ze jednak jakiś tam kolor jest. Powalcz z texurami a będzie super praca z tego. Nie musi być cały kolorowy, ale jednak lekko przełam ten róż, daje jakieś małe plamki, nie wiem poszukaj jakiś refer robali i coś obierz sobie za wzór. Kibicuje Ci i czekam na wersję która nada się na fronta :)

Napisano

super, a jakbys dodal teksturke konkretna to w ogole bylby czad - jak mowi Temporal, jakbys urozmaicil ta skore to bylby ogien :D Sprobowalbym tez sluz zrobin mniej przezroczysty ale ogolnie wyglada to ekstra.

Napisano

Dzięki. Tak naprawdę to nie planowałem jakichś wzorów na tym roboaku - w sumie w przyrodzie robaki raczej mają jednostajne kolory - np. dżdżownice czy śluzice ... ale może dołożę jakiś wzorek :-)

 

- - - Updated - - -

 

Hymm pomyślę nad tym śluzem - zobaczymy czy mi wyjdzie mniej przeźroczysty i czy to będzie lepsze. U ślużic śluz jest całkiem przeźroczysty jak woda i maega się klei.

 

- - - Updated - - -

 

Dziękuję bardzo ! Pochwała z Twojej strony to wielka radość! Szacun i mega respekt za modele do wiedźmina ... inspirujące.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności