yahu777 Napisano 4 Lipiec 2016 Napisano 4 Lipiec 2016 Korzystając z okazji że jest to mój pierwszy post na forum: witam wszystkich. Robie żywopłot korzystając z Paint Effects, które następnie dopasowuje się do sześcianu atrybutem Occupation volume. Wszystko wygląda pięknie dopóki nie zacznie się ruszać - paint effects Turbulence. Niezależnie od ustawień zarówno Turbulence czy Occupation volume, krzak wyprawia niestworzone rzeczy. Czy ktoś wie jak to obejsć? Próbowałem zrobić żywopłot podobnym sposobem, ustawiając sześcian na paint effects, odwracająć face'y i włączając collide. Efekt jest ten sam, stilka spoko, a turbulence chrzani sprawę. Zależy mi na tym żeby żywopłot lekko się poruszał, lekki grass wind czy local force..
vandam Napisano 6 Lipiec 2016 Napisano 6 Lipiec 2016 dodaj lattice na geometrię i ją animuj, lepiej działa niż animowanie opcji w pFX
Kryzys Napisano 7 Lipiec 2016 Napisano 7 Lipiec 2016 Możesz też dodać soft body z turbulence do lattica. Na to soft body stringa aby ograniczyć "fajtanie" się w przestrzeni i aby miało to zbitą strukturę. Możesz też dodać goal parametr do cząsteczek soft body żeby kontrolować jak mocno będą się bujać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się