Jump to content

Kryzys

Members
  • Content Count

    72
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Kryzys last won the day on April 14 2012

Kryzys had the most liked content!

Community Reputation

34 Excellent

About Kryzys

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Wrocław
  1. Kryzys

    Jaki dysk SSD.

    Jak byk masz • 1 x M.2 port (Key M) - Supports PCIe 3.0 x4 (RYZEN Series Processors) or PCIe 3.0 x2 (7th Gen A-series/ Athlon™ processors ) and SATA 6Gb/s - Supports 2242/ 2260 /2280/ 22110 storage devices Masz tam wejscie m2 z kluczem m. Ja bym brał Samsunga evo 970 2280, albo evo 970 pro.
  2. Nie powiem bardzo fajne rzeczy. Inspiruje sie od dluzszego czasu. Przy okazji mam pytanie. Jak ogarniacie przechowywanie danych przy takich projektach? Wlasne rozwiazanie, czy korzystacie z zewnetrzych serwerow? Mozesz sie podzielic informacjami ile juz przeznaczyliscie na archiwum i jaki jest to sredni rzad wielkosci per projekt? Jestem ciekaw czy korzystacie z jakiegos repozytorium, SVN, Perforce?
  3. Udostepnianie nieswoich modeli jako wlasne... nie powiem, brzmi legalnie. Modele byly na bazie szkicow, ktore otrzymalem stad bylo moje pytanie. Zawsze uwazalem ze na know how to jednak trzeba poswiecic czas. Chyba ze sie myle i w naszej branzy jednak kazdy pochyla sie coraz bardziej, z coraz to wieksza otwortoscia na swiat? Wiem ze w tych czasach to nie jest juz jakas czarna magia i wiedza dla wybranych, ale jednak "samo sie nie robi".
  4. Jak wyceniacie takie rzeczy, jak przekazanie scen wraz z modelami 3d i teksturami dla klienta ( modele mebli )? Nie wiem jak ugryzc ten temat.
  5. Generalnie jeżeli mapujesz w Fusion R pod X i G pod Y w velocity blur to nie powinno być problemu. Jedynie gdzie bym szukał powodu to w pliku wynikowym z Vraya. Wyrenderuj go w linearze. Ewentualnie sprawdź channel boolsy w Fusionie. Może kanały R z G są zamienione w Vrayu.
  6. Stawiał może ktoś u siebie z powodzeniem serwer Flamenco? Nie przez cloud-a, ale lokalnie na własnym serwerze.
  7. Wydaje mi się że innego rozwiązania dla Udimów nie ma. Mari i Substance Painter sprawdzają i przypisują osobny materiał właśnie per Udim http://support.nextlimit.com/download/attachments/34112498/udim_grid_01.png?version=2&modificationDate=1418133398000&api=v2 Sprawdzę jeszcze to, o czym mówisz. Rice, tego właśnie szukałem. Nie zauważyłem tej opcji. Znormalizowanie dało radę.
  8. Thx HuberP. Texture Atlas w sumie załatwia pierwszy problem. Zawsze korzystałem z Uvlayouta a tam jest to całkiem zgrabnie rozwiązane i raczej nadal będę, ale mam już dość łączenia i rozłączania siatek po eksporcie i imporcie. @rice. Dzięki, widziałem to. W sumie wystarczyłoby że grid byłby szerszy w obu osiach niż tylko 0,1. Tak swoją drogą, jakim najlepiej kanałem przesłać takie requesty twórcom Blendera?
  9. Wtrącę się na szybko z innym tematem. Jak podchodzicie do edycji uvek pod Udima w Blenderze? Mam dwa problemy. Jeden to że wszystko mam podzielone na grupy i szukam jakiegoś fajnego rozwiązania do edycji uvek na wielu obiektach na raz. Coś zamierzają z tym w ogóle zrobić? Może istnieje jakieś fajne rozwiązanie tego problemu? Drugi. Zna ktoś jakiś addon, który pomoże transformować uvki o offset (cały zakres u: 0 - 1, v: 0 - 1 do np. u: 1-2, v 1-2), czy trzeba sobie to samemu dopisać w Pythonie?
  10. Mam do sprzedania najnowszą wersję Otoy Octane + plugin pod Houdiniego. Negocjacje na priv.
  11. Bardzo mnie ciekawi jakie są budżety za takie trailery w dużych agencjach? Ktoś jest w stanie powiedzieć przybliżoną kwotę? Powiedzmy że jest to materiał niedotknięty przez kamerzystę, tylko i wyłącznie materiał 3d + post pro + oczywiście dizajn całości stałby po stronie takiej agencji.
  12. Czy istnieje możliwość spakowania całego projektu do jednego pliku? Tak żeby go posłać na render farmę. Relatywne ścieżki w render layerach i render output mam poustawiane ( //xxx). Pytanie co z teksturami, jeżeli są w inny miejscu niż sam projekt. Trzeba je przeklikiwać, przenieść do folderu ze sceną i ustawić relatywne scieżki? Czy jest może jakaś łatwiejsza metoda? Jakie macie w tym doświadczenie? Widzę że jest pakowanie do jednego pliku blend. -Pytanie czy jest to pewne rozwiązanie? Ma ktoś doświadczenie?
  13. Monio można już używać Principle Shader? Gdzieś można zaciągnąć w miarę stabilnego builda z nim? Ok widzę. Słowo master mnie zmyliło.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy