PixelDomain Posted January 19, 2018 Share Posted January 19, 2018 (edited) Mam problem, z którym nie mogę sobie poradzić, mimo przewertowania internetów wzdłuż i wszerz. Otóż staram się wyrenderować w maxie animację jadącego samochodu i w fusion dodać motion blur oparty na VrayVelocity pass. Efekt jest tragiczny. Jeśli zostawię w 3dsmaxie parametr max velocity na domyślnej wartości 1, to efekt jest co najmniej dziwny. https://ibb.co/d6343b Jak widać - rozmycie jest równomierne, a na ćwiartkach kół blura w ogóle nie ma. Velocity pass wygląda następująco: https://ibb.co/dDTyUG Motion blur Vrayowy w maxie wygląda znacznie lepiej i poprawnie ( https://ibb.co/icvRib ) , ale szykuje mi się wielka i złożona scena do animacji i renderowanie mblura w maxie wydłużyłoby niepotrzebnie znacząco czas renderingu oraz stworzyłoby problemy z maskami w compositingu. Próbowałem już renderować z dużym parametrem max velocity i efekt był taki, że rozmycie było całkowite, cały obraz jednolicie. A przecież chociazby na kołach mblur powinien stworzyć radialne rozmycie. A tu nic. Renderowałem do exr multichannel, do osobnych exr, do jpegów. I cały czas jest ten problem. Będę dźwięczny za jakiekolwiek wskazówki/pomoc, bo niedługo osiwieję. Pozdro600 Edited January 19, 2018 by PixelDomain Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kryzys Posted February 21, 2018 Share Posted February 21, 2018 Generalnie jeżeli mapujesz w Fusion R pod X i G pod Y w velocity blur to nie powinno być problemu. Jedynie gdzie bym szukał powodu to w pliku wynikowym z Vraya. Wyrenderuj go w linearze. Ewentualnie sprawdź channel boolsy w Fusionie. Może kanały R z G są zamienione w Vrayu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now