Skocz do zawartości

Export obiektu z texturami do innej sceny.


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, mam problem. Otóż znalazłem sobie model kwiatków i chciałbym je przenieść do mojej sceny tak żeby zachować ścieżki materiałów by nie musieć texturować modelu od początku. Próbowałem exportować do .obj niby pokazuje mi się dodatkowy plik z materiałem ale nie bardzo wiem jak to załadować do programu.

 

Proszę o pomoc :)

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Kiedy importujesz model .obj i tekstury są w tym samym katalogu CZASEM zdarza się że wszystkie automatycznie się wczytają (ewentualnie przy otwieraniu pliku pyta o lokalizację bitmap). Kiedy tak się nie dzieje to wystarczy pipetą z okna materiałów zaznaczyć załadowane obiekty i do materiałów które się pokażą, ręcznie przypisać bitmapy. Wcale nie trwa to długo (zakładając że masz nie więcej niż kilka zaimportowanych modeli :P).

 

Jeżeli jednak jest jakiś bardziej automatyczny proces to sam chętnie go poznam :)

Napisano

Jeden i drugi sposób działa :) Pierwszy troszeczkę bardziej czasochłonny ale daje radę :) Dziękuję panowie za pomoc :) lecą podziękowania. Znów nauczyłem się czegoś nowego :)

Napisano

Jeszcze masz w maxie opcję Save Selected, czyli zaznaczasz w scenie obiekt i zapisujesz go jako oddzielną scenę, jeżeli pogubisz bitmapy to użyj skryptu Relink Bitmaps.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności