Napisano 12 Sierpień 20168 l Cześć Jak w temacie, czy w cenę Mayi wliczony jest Arnold? Dodatkowo mam pytanie o Mayię LT: na liście ograniczeń znajduje się dużo constrainów: czy rzeczywiście nie da się stworzyć np. orientation constraint w niej? Czy te wszystkie ograniczenia bardzo przeszkadzają w tworzeniu rigów(Chyba to miała być wersjadla niezależnych twórców gier...)? Pozdrowienia.
Napisano 12 Sierpień 20168 l Arnold jest w pełnej Mayi i Maxie. Nie obsługuje batch renderu. Trzeba dokupić osobną licencje Arnolda. Maya LT obsługuje te constrainy: -Point constraints -Aim constraints -Orient constraints -Parent constraints
Napisano 12 Sierpień 20168 l Autor Dzięki, to w sumie super sprawa. Ale w takim razie jak rozumiem nie ma możliwości renderowania animacji w Mayi wbudowanym Arnoldem?
Napisano 12 Sierpień 20168 l Do Mayki trzeba osobno kupic? Chyba do Maxa tak ale do Mayki 2017 chyba nie?
Napisano 13 Sierpień 20168 l A nie pisze ze Arnold jest "outof the box" tylko do uzytku na tej jednej stacji roboczej bez opcji uzywania w tle lub na farmie. Czyli tak zaglebiajac sie w lekturke stilki mozna renderowac. Maya customers will be able to use Arnold out-of-the-box. However, it can only be used for foreground processing on your workstation. You will need to purchase additional Arnold licenses if you wish to scale your rendering capability using either a render farm or the cloud. This helps put Arnold on an equal footing with other third party renderers and allows customers to freely choose which renderer they wish to license when planning their workflows.
Napisano 13 Sierpień 20168 l Nie jest to prawilna licencja Arnolda. Z drugiej strony jak ktoś potrzebuje na codzień batcha to raczej robi wieksze zlecenia i może te 5 tysi zainwestować. Pamiętajmy że istnieje takie coś jak renderfarma.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto