Quatrosss Napisano 13 Sierpień 2016 Napisano 13 Sierpień 2016 (edytowane) Witam, posługując się tutorialem z youtube chciałem zrobić model trawy low poly gotowy do używania na silniku gry. Niestety nie mogę wyrenderować textury tak jak powinno to byc zrobione. Męczę sie z tym juz od jakiegos czasu az przypomniałem sobie ,ze kiedys poprosilem o pomoc na tym forum i ja uzyskalem. A więc.. sytuacja wygląda tak: Tutorial: Jak to powinno wyglądać: https://snag.gy/zBWNoa.jpg Jak wygląda u mnie: https://snag.gy/Kec2zq.jpg Viewport i ustawienia renderu: #1 https://snag.gy/5X1Ved.jpg #2 https://snag.gy/KWLZ7d.jpg Jak widać problem tkwi w tym ,że textura wygląda jakby mój model został z niej wycięty ,a powinny być listki z zielonym gradientem. Nie mam zielonego pojęcia co robię źle. (Przeanalizowałem cały poradnik od a do z przez co zacząłem myśleć ,że to wina najnowszej wersji 3ds, mógłby ktoś na szybko sprawdzić jeśli ma starszą wersję jak to wygląda?). Macie jakieś pomysly jak to rozwiązać? Edytowane 13 Sierpień 2016 przez Quatrosss
Quatrosss Napisano 15 Sierpień 2016 Autor Napisano 15 Sierpień 2016 Bump. Na prawde nikt nie zna rozwiazania?
ozogonkiem Napisano 16 Sierpień 2016 Napisano 16 Sierpień 2016 Nie oglądałem całego tutoriala ale wygląda na dość solidnie opisany. A może przypadkiem do projekcji używasz mental raya? Ustaw silnik renderujący na Default Scanline. No i upewnij się że Cage sięga do geometrii którą chcesz wypalić.
Quatrosss Napisano 16 Sierpień 2016 Autor Napisano 16 Sierpień 2016 Cage jak widać sięga prawie idealnie, co do default scanline to jak mniemam właśnie jego używam co jest widoczne w prawym górnym rogu na ss : https://snag.gy/GpB7nF.jpg
Jedaith Napisano 23 Sierpień 2016 Napisano 23 Sierpień 2016 Jesteś pewien, że cage jest ponad highpoly trawy? tak to powinno wyglądać
Quatrosss Napisano 24 Sierpień 2016 Autor Napisano 24 Sierpień 2016 Wygląda identycznie jak na twoim rysopisie :P
Quatrosss Napisano 27 Sierpień 2016 Autor Napisano 27 Sierpień 2016 (edytowane) Normalne zwrócone są ku hp ,czyli tak jak być powinno. Edytowane 27 Sierpień 2016 przez Quatrosss
diabelt Napisano 27 Sierpień 2016 Napisano 27 Sierpień 2016 wypal w czymś innym...po co sie produkować.
Quatrosss Napisano 27 Sierpień 2016 Autor Napisano 27 Sierpień 2016 Gdybym wiedział w czym z pewnością bym to zrobił.. jeśli np w xnormalu jest taka mozliwosc to prosze o wytlumaczenie jak to zrobic.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się