Skocz do zawartości

Render to texture, niemały kłopot. 3ds max 2017


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam, posługując się tutorialem z youtube chciałem zrobić model trawy low poly gotowy do używania na silniku gry. Niestety nie mogę wyrenderować textury tak jak powinno to byc zrobione. Męczę sie z tym juz od jakiegos czasu az przypomniałem sobie ,ze kiedys poprosilem o pomoc na tym forum i ja uzyskalem. A więc.. sytuacja wygląda tak:

Tutorial:

Jak to powinno wyglądać: https://snag.gy/zBWNoa.jpg

Jak wygląda u mnie: https://snag.gy/Kec2zq.jpg

Viewport i ustawienia renderu: #1 https://snag.gy/5X1Ved.jpg #2 https://snag.gy/KWLZ7d.jpg

Jak widać problem tkwi w tym ,że textura wygląda jakby mój model został z niej wycięty ,a powinny być listki z zielonym gradientem. Nie mam zielonego pojęcia co robię źle. (Przeanalizowałem cały poradnik od a do z przez co zacząłem myśleć ,że to wina najnowszej wersji 3ds, mógłby ktoś na szybko sprawdzić jeśli ma starszą wersję jak to wygląda?). Macie jakieś pomysly jak to rozwiązać?

Edytowane przez Quatrosss
  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie oglądałem całego tutoriala ale wygląda na dość solidnie opisany. A może przypadkiem do projekcji używasz mental raya? Ustaw silnik renderujący na Default Scanline. No i upewnij się że Cage sięga do geometrii którą chcesz wypalić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności