hghormone Napisano 24 Sierpień 2016 Napisano 24 Sierpień 2016 Witam. Tworze boxa , potem edit poly i wycinam w nim np. gorna scianke, ale podczas renderingu widac tylko scianki zewnetrzne i tu pytanie czy jest mozliwosc, aby renderowane byly scianki wew. oraz zew. bez ich pogrubiania ?
Dynamico Napisano 24 Sierpień 2016 Napisano 24 Sierpień 2016 Masz chyba na myśli płaszczyzny (nie ścianki, prostopadłościan nie posiada ścianek zewnętrznych i wewnętrznych). Z twojego opisu trudno wywnioskować co robisz nie tak. Czy nałożyłeś materiał, czy masz jakieś oświetlenie [ATTACH=CONFIG]102207[/ATTACH] Box bez górnej "ścianki" z podstawowym materiałem, bez źródeł światła. Działa.
hghormone Napisano 24 Sierpień 2016 Autor Napisano 24 Sierpień 2016 (edytowane) A u mnie z takimi samymi parametrami wychodzi tak : Edytowane 24 Sierpień 2016 przez hghormone
Dynamico Napisano 24 Sierpień 2016 Napisano 24 Sierpień 2016 Dodaj do sceny jakieś źródło światła i pudełko się "objawi" :-) . Albo naciśnij 8 (menu rendering -> environment) i zmień background color na biały. Też powinno zadziałać. Tu jedno światło i jasny szary background. [ATTACH=CONFIG]102209[/ATTACH] Trochę trudno podpowiedzieć na podstawie takich skąpych informacji. Może ekspozycja jest źle ustawiona i po prostu obraz jest "prześwietlony".
hghormone Napisano 24 Sierpień 2016 Autor Napisano 24 Sierpień 2016 Mam ustawiony kolor biały. Swiatlo nic nie daje. Pomaga dopiero zaznaczenie opcji Force 2 sided w rendering, ale nie o to mi chodzilo , bo ja np. nie chce tego zastosowac do wszystkich obiektow tylko do jednego.
Bielik93 Napisano 24 Sierpień 2016 Napisano 24 Sierpień 2016 W takim razie stwórz material 2sided i przypisz go do tylko tego jednego elementu a do reszty jakis inny materiał.
hghormone Napisano 24 Sierpień 2016 Autor Napisano 24 Sierpień 2016 (edytowane) Ok. Czyli rozumiem, ze program nie ma np. modyfikatora podobnego do "Shell" tylko bez pogrubienia, ktora sprawila by, ze w np. w boxie renderowane byly by obydwie jego plaszczyzny (wew. i zew.)? Edytowane 24 Sierpień 2016 przez hghormone
Dynamico Napisano 24 Sierpień 2016 Napisano 24 Sierpień 2016 (edytowane) Jaki silnik - scanline, mentalray, v-ray? Jeżeli scanline, w opcjach materiału standardowego zaznacz 2-sided [ATTACH=CONFIG]102210[/ATTACH] Wtedy będzie działało tylko na obiekt, który ma nałożony ten materiał. Możesz też zastosować materiał doublesided i wtedy nadajesz inny np. kolor dla płaszczyzny zewnętrznej a inny dla wewnętrznej. [ATTACH=CONFIG]102211[/ATTACH] Edytowane 24 Sierpień 2016 przez Dynamico
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się