Napisano 30 Sierpień 20168 l Hej, Mam animowana kamere, nic wiecej w scenie. Nie uzywam GI. Ale animacja mocno flickeruje. Ktorymi ustawieniami mam kombinowac zeby sie tego pozbyc? vray 3.4
Napisano 30 Sierpień 20168 l Pokaż coś więcej, materiały, render, ustawienia, bo jak na razie można tylko wróżyć z fusów. Skoro nie używasz GI to obstawiałbym na refleksje, ale jak napisałem wcześniej to tylko zgadywanie.
Napisano 30 Sierpień 20168 l Autor No szkoda ze sie nie da z fusow :( Faktycznie jeden material ma refleksje i sprawdzilem ze to z nim sa wlasnie problemy. Mam do niego podpieta mapke i to jego ustawienia: Ustawien rendera nie ma co pokazywac bo wlasciwie wszystko na default'cie, tak samo swiatla.
Napisano 30 Sierpień 20168 l Jeśli możesz pokaż jeszcze ze 2 - 3 klatki renderu. Nie wiem czy taki duży glossiness jest pożądany, ale on może być przyczyną flickeringu. Takiego glossa i tak raczej nie będzie widać na renderze więc można by z tych refleksów na tym materiale zrezygnować.
Napisano 30 Sierpień 20168 l Autor Ja bym bardzo chetnie chcial bez refleksow bo i czas renderu bedzie lepszy. Ale nie wiem zbytnio jak sfejkowac takie refleksy. A z takimi refleksami fajnie sie blyszczy material. To sa screeny. Relfeksyjny material to ten czarny, wungiel :D A czy 0.55 to naprawde duzy glossiness? Poza tym jakos chyba niweluje sie ten flickering na refleksach normalnie :)
Napisano 31 Sierpień 20168 l Jaką mapę masz w reflect? Jezeli to noise dla refleksów to spróbuj go wrzucić w bump zamiast reflect. Jeżeli zależy Ci na szybkości to przy takiej prostej scenie możesz dać sam highlight glossines (powyżej reflect glossines) odznacz przycisk [L], daj tam 0.55. a w reflect glossines wróć na 1 i wyłącz trace reflections w opcjach materiału.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto