JonJoan Napisano 2 Październik 2016 Napisano 2 Październik 2016 (edytowane) Hello. Mam problem. Dodałem sobie do blender node compositor sekwencje klatek (exr) wyrenderowanych w maxie. W blenderze podrasowałem je deczko, wciskam render i... I nic! Blender wyrenderował mi klatkę (tiff) numer jeden- 50 razy, zamiast kolejno klatki 1, 2, 3... 50. W dodatku jak mam te klatki załadowane w nodzie "Image Sequence" i przewijam strzałką do przodu to nie mam wyświetlonych żadnych klatek. chyba że klikam do tyłu. To na pozycji zerowej mam klatkę "2" na -1 klatkę "3" itd. Co robię źle? Ktoś się spotkał wcześniej z czymś podobnym? Przyznam szczerze że renderowanie w blender sequence editor zawsze sprawiało mi problemy. Mam oczywiście podłączone wszystkie potrzebne nody wyjściowe. Opcja Compositing w panelu post processing też jest oczywiście zaznaczona... Edytowane 3 Październik 2016 przez JonJoan
Maciek Jutrzenka Napisano 2 Październik 2016 Napisano 2 Październik 2016 daj screena noda w którym wczytujesz sekfencje oraz daj screeena folderu z plikami.
JonJoan Napisano 2 Październik 2016 Autor Napisano 2 Październik 2016 (edytowane) nod wejściowy folder Ktoś może zapodałby jakiś dobry tutorial na temat obsługi edytora composite nodes? Chodzi oczywiście o kwestie związane z animacją. Przede wszystkim jak załadować klatki animacji oraz jak je ładnie wyrenderować czy to od razu do pliku filmowego czy też dalej do pojedynczych klatek. szukałem ale na razie nie znalazłem... Edytowane 2 Październik 2016 przez JonJoan
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się