Napisano 4 Październik 20168 l Witam Poszukuję informacji na temat jak stworzyć na high poly modelu taką drobną krateczkę. Jeśli jest możliwość zrobienia tego w jakiś sprytny szybki sposób proszę o info, interesuje mnie stricte zrobienie tego w maxie. Mam świadomość że w zbrushu poszło by mi bardzo szybko z tym, ale chcę się czegoś nauczyć.
Napisano 4 Październik 20168 l Heja. Jasne - pięć minut roboty :D [video=youtube_share;1YKhtbzUJvU]https://youtu.be/1YKhtbzUJvU edit: zamiast Inseta można pochamferować loopy wtedy nie będzie vertexów złączonych ośmioma krawędziami a czterema, więc trochę czystsza topologia (i mniej zbędnych poly). Edytowane 4 Październik 20168 l przez Pawlito
Napisano 4 Październik 20168 l displacement map? raczej to byłby najszybszy i najbardziej efektywny sposób. W photoshopie na szybko walnąć pattern, rozłożyć uv i pozamiatane :)
Napisano 5 Październik 20168 l Autor Heja. Jasne - pięć minut roboty :D [video=youtube_share;1YKhtbzUJvU]https://youtu.be/1YKhtbzUJvU edit: zamiast Inseta można pochamferować loopy wtedy nie będzie vertexów złączonych ośmioma krawędziami a czterema, więc trochę czystsza topologia (i mniej zbędnych poly). mam problem z zobaczeniem filmu, ponieważ jest prywatny.
Napisano 5 Październik 20168 l Mój błąd, już poprawiłem. [video=youtube_share;5aSvaLfDvoQ] W 0:32 odjąłem od zaznaczenia border, Altem. Potem Ctrl + Backspace aby usunąć krawędzie. W 0:44 ważne aby mieć zapisany preset polygonów później do bevela. W 2:38 Nie wszedł preset dlatego po chamferze musiałem zrobic undo i zapisać set na nowo. W razie niejasności pisz, postaram się pomóc. Edytowane 5 Październik 20168 l przez Pawlito
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto