Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Poszukuję informacji na temat jak stworzyć na high poly modelu taką drobną krateczkę.

0vey8Zw.png

Jeśli jest możliwość zrobienia tego w jakiś sprytny szybki sposób proszę o info, interesuje mnie stricte zrobienie tego w maxie.

 

Mam świadomość że w zbrushu poszło by mi bardzo szybko z tym, ale chcę się czegoś nauczyć.

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Heja. Jasne - pięć minut roboty :D

 

[video=youtube_share;1YKhtbzUJvU]https://youtu.be/1YKhtbzUJvU

 

edit: zamiast Inseta można pochamferować loopy wtedy nie będzie vertexów złączonych ośmioma krawędziami a czterema, więc trochę czystsza topologia (i mniej zbędnych poly).

Edytowane przez Pawlito

Napisano

displacement map? raczej to byłby najszybszy i najbardziej efektywny sposób. W photoshopie na szybko walnąć pattern, rozłożyć uv i pozamiatane :)

Napisano
  • Autor
Heja. Jasne - pięć minut roboty :D

 

[video=youtube_share;1YKhtbzUJvU]https://youtu.be/1YKhtbzUJvU

 

edit: zamiast Inseta można pochamferować loopy wtedy nie będzie vertexów złączonych ośmioma krawędziami a czterema, więc trochę czystsza topologia (i mniej zbędnych poly).

 

mam problem z zobaczeniem filmu, ponieważ jest prywatny.

Napisano

Mój błąd, już poprawiłem.

 

[video=youtube_share;5aSvaLfDvoQ]

 

W 0:32 odjąłem od zaznaczenia border, Altem. Potem Ctrl + Backspace aby usunąć krawędzie.

 

W 0:44 ważne aby mieć zapisany preset polygonów później do bevela.

 

W 2:38 Nie wszedł preset dlatego po chamferze musiałem zrobic undo i zapisać set na nowo.

 

W razie niejasności pisz, postaram się pomóc.

Edytowane przez Pawlito

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności