Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Poszukuję informacji na temat jak stworzyć na high poly modelu taką drobną krateczkę.

0vey8Zw.png

Jeśli jest możliwość zrobienia tego w jakiś sprytny szybki sposób proszę o info, interesuje mnie stricte zrobienie tego w maxie.

 

Mam świadomość że w zbrushu poszło by mi bardzo szybko z tym, ale chcę się czegoś nauczyć.

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Heja. Jasne - pięć minut roboty :D

 

[video=youtube_share;1YKhtbzUJvU]https://youtu.be/1YKhtbzUJvU

 

edit: zamiast Inseta można pochamferować loopy wtedy nie będzie vertexów złączonych ośmioma krawędziami a czterema, więc trochę czystsza topologia (i mniej zbędnych poly).

Edytowane przez Pawlito
Napisano

displacement map? raczej to byłby najszybszy i najbardziej efektywny sposób. W photoshopie na szybko walnąć pattern, rozłożyć uv i pozamiatane :)

Napisano (edytowane)

Mój błąd, już poprawiłem.

 

[video=youtube_share;5aSvaLfDvoQ]

 

W 0:32 odjąłem od zaznaczenia border, Altem. Potem Ctrl + Backspace aby usunąć krawędzie.

 

W 0:44 ważne aby mieć zapisany preset polygonów później do bevela.

 

W 2:38 Nie wszedł preset dlatego po chamferze musiałem zrobic undo i zapisać set na nowo.

 

W razie niejasności pisz, postaram się pomóc.

Edytowane przez Pawlito

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności