Napisano 17 Październik 20168 l Witam mam problem. Otóż nie wiem jak skonwertować plik .obj na .mdl. Wiem że są poradniki angielsko języczce ale szczerze mówiąc nie za bardzo rozumiem z nich jak to zrobić. Mógłby ktoś mi tu wytłumaczyć co i jak? Z góry dziękuje i pozdrawiam.
Napisano 17 Październik 20168 l pierwszy wynik w google. https://steamcommunity.com/app/1840/discussions/0/618457398967051844/
Napisano 18 Październik 20168 l Pewnie cię interesuje mdl Valveowy, ale jeśli szukasz (albo ktoś szuka) exportera mdl do Quake 1 to polecam ten skrypt/plugin do Blendera: https://wiki.blender.org/index.php/Extensions:2.6/Py/Scripts/Import-Export/Quake_mdl Działa całkiem nieźle. Ładuje animacje jako ShapeKeys (coś jak blendshape z Maya). Export przechodzi bez problemu. Używam tego dos swojego projektu. Tu testowa modyfikacja Gruntów z Quakea: [video=youtube_share;38zw_yOIzF8]
Napisano 18 Październik 20168 l Autor Pewnie cię interesuje mdl Valveowy, ale jeśli szukasz (albo ktoś szuka) exportera mdl do Quake 1 to polecam ten skrypt/plugin do Blendera: https://wiki.blender.org/index.php/Extensions:2.6/Py/Scripts/Import-Export/Quake_mdl Działa całkiem nieźle. Ładuje animacje jako ShapeKeys (coś jak blendshape z Maya). Export przechodzi bez problemu. Używam tego dos swojego projektu. Tu testowa modyfikacja Gruntów z Quakea: [video=youtube_share;38zw_yOIzF8] A jest taki skrypt/plugin do 3ds maxa?
Napisano 18 Październik 20168 l Powinien być. Jak coś to możesz FBX przekonwertować do MDL używając tego narzędzia: https://tomeofpreach.wordpress.com/qmdl/fbxtomdl/ Wtedy Cię nie interesuje z jakiego to softu wyszło. Sam z niego nie korzystałem, ale sporo ludzi go używa więc domyślam się że działa :) Tylko tak jak mówię, to jest tool dla Quakea, nie wiem czy to zadziała w Source. ps. mdl z Half Life obsługuje kości, więc to inny format niż Quakeowy Edytowane 18 Październik 20168 l przez Creator
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto