Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

niech ten trzonek od kosy nie edzie taki prosty...dajmu jakies wykrzywienia..jak to sie drewno krzywi :)...a co do Haira..to tam masz zakaldke bodajze na samym dole Dynamic ale nie jestem pewien...i tam masz Colisions..Gravity itp

 

pozdro

  • Odpowiedzi 151
  • Wyświetleń 11,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ostrze kosy gdzieś przy końcówce sie dziwnie załamuje. Trzonek mi sie podoba takie prosty, a to z takiego względu, gdyż nie musi to być trznek tylko drewniany, może być drewnieny, z obiciem metalowym (a drewno lakierownane - i coś mi sie wydaje, żę tak tutaj zrobisz , mam rację? ) :)

 

Napisano
  • Autor

UP: Demonek na koncowke kosy.

Kosa bedzie albo prosta jak teraz albo w ksztalcie funkcji tangensa. Dam 2 rendery i pomozecie mi w wyborze. Co do ostrza to zrobilem ksztalt taki jak w oryginale, ale moze zmiejsze troche to zalamanie. Pablo, umialbys mi wytlumaczyc te dynamicsy bo nie bardzo mi to chce wyjsc? Trzonek bedzie drewniany ale matowy, swiecace beda elementy metalowe. Przynajmiej tak to widze na dzien dzisiejszy:) I renderek:

 

Edit: cos nie chce sie wstawic rysuneczek

 

Napisano
  • Autor

kosa2.jpg

 

Tu sie udalo. Sory za ten pasek po prawej ale nie chcialo mi sie jeszcze raz renderowac.

Napisano
  • Autor

Tak wyglda gorna czesc ulubionego przedmiotu pana smierc.

 

 

kosa3.jpg

Napisano
  • Autor

I jeszcze maly quizz. Ktora kosa lepiej wyglada. O ile chcialem zostac przy prostej to chyba bardziej podoba mi sie ta wygieta.

 

ps: render w jednej scenie, czyli obydwa obiekty sa z troszke innej perspektywy.

 

 

kosy.jpg

Napisano

ta prawa lepsza :)))

a co do dynamics...to tutaj masz tutka...http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs123/shag.htm

 

pozdro[piwo]

Napisano
  • Autor

No wlaczylem ta dynamike ale nie udalo mi sie zlikwidowac problemu. Na szczescie taki uklad wlosow jaki jest teraz jest \"wiarygodny\" i jak starczy mi czasu (a wiem ze nie;)) to nad tym posiedze. Narazie chce kose dokonczyc tylko chce jeszcze poznac opinie innych osob.

Napisano
  • Autor

I tak oto udalo mi sie dotrzec do samego dolu. Zaczalem wstepne teksturowanie ale wpierw postaram sie ustawic postac w odpowiedniej pozycji. Macie co do niej jakies pomysly?

 

Edit: to praktycznie moj pierwszy oteksturowany model

 

29.jpg

 

Napisano

Bardzo ładny bucik :) podoba mi się wery macz [yes]

 

no a jeśli to twój pierwszy oteksturowany model to moje gratulacje świetnej roboty [piwo]

 

pozdrawiam[piwo]

Napisano

no no ladny :))))...a te zagiecia to jest przez teksturke zrobione czy modeling?

 

 

pzodr[piwo]

Napisano
  • Autor

Dzieki, sam sie zdziwilem ze to nie wyszlo tak zle. Zagiecia? Zalerzy ktore:) Te wieksze to modeling.

Napisano
  • Autor

Niestety teksturowanie to etap ktory rozpoczynam w swojej karierze dlatego wyszlo tak a nie inaczej. Powalcze napewno jeszcze z tekstura helmu. Glowa chyba tak juz zostanie. Prosze o jaka krytyke. Mile widziane porady i triki do photoshopa.

 

 

30.jpg

Napisano
  • Autor

Pogubilem sie. Powiedz co z wlosami nie tak bo mi juz trudno ocenic.

Napisano
  • Autor

Powiem Wam ze photoshop zaczyna mi sie coraz bardziej podobac. Czekam na jakies komentarze bo ich tu malo ostatnio. Chyba praca upada. Na zyczenie Pendzela (tudziez Pendzla) zmiana we wlosach. Mam nadzieje ze prezentuja sie troche lepiej (chociaz nie wiem co dokladnie miales na mysli). Jeszcze raz prosze o jakis comment. pozdr

 

 

31.jpg

Napisano

http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs131/alien.htm -jest to tutorial do teksturowania glowy...uzywa sie tam takiego swietnego duperelka ja texporter(jest tam link do sciagniecia tego pliku) Polecam bo swietnie sie tym texturuje rozne czesci ciala...goraco polecam, jak tego nie znasz to napewno ci sie spodoba :D

Bedziesz mogl robic swietnie dopasowana teksture uzywajac m.in photoshopa

 

Napisano
  • Autor

Zamiast pisac o pluginie ktorego urzywam to lepiej napisz co jest zle:) A wogole to on chyba w wersji 5.0 jest w standardzie.

Napisano

:Dok, sorry, no więc tak:

Włosy mi nie przeszkadają, są spoko. Co do rogów to nie wiem czemu dales takie kolorowe...co do samej tekstury twarzy to mam nadzieje ze jakos to ładniej dopracujesz, szkoda nie wykorzystać tego w tak fajnym modelu:)

Napisano
  • Autor

Nie chce utrzymywac postaci tylko w kolorach alpha:) Chociaz moze rzeczywiscie rogi sa zbyt kolorowe. Jakies sugestie co do twarzy?? Postaram sie cos wymyslec ale nie chce jej zbytnio szpecic (w sensie brudu, krwi itp.) Moze jakis tatuaz?

Napisano

wow , ladna twarzyczka nie powiem ze ci sie udało , chodz z drugiej strony to są wląsnie umiejętnosci :D [piwo]

Napisano
  • Autor
Originally posted by SiD

wow , ladna twarzyczka nie powiem ze ci sie udało[piwo]

To w koncu udalo sie czy nie?:)

 

Mam taki problem, nie wiem czy ktos sie z tym spotkal. Jak wciskam RENDER to caly unwarp na obiekcie mi sie resetuje:/ Unwarpuje pierwszy raz w zyciu wiec moze cos mam zle ustawione?[pomocy]

 

Edit: ok juz wiem co bylo zle:)

 

Napisano

NIe udało cis ie , ty poprostu masz talent i zrobiełes to ... gratuluje

 

 

A co do twojego problemu to nie moge ci pomuc , bo pierwszy raz cos takiego widze , troche chore moze max ci sie sypnoł mi czasmi sie sypie :P

Napisano
  • Autor

Nie no spoko. UVW byl ustawiony dla UVW na 1 a przy renderingu zmienial sie na 2 przez co resetowal ustawienia. Rozumiecie no nie?:) SID: dzieki za slowa otuchy

Napisano

Zawsze do usług przyjacielu :) [piwo] [piwo] [piwo]

Napisano
  • Autor

Wiem ze praca nie zachwyca, mam nadzieje ze gdy postaci \"dodam troche ruchu\" to bedzie sprawiac lepsze wrazenie. Na czyms czlowiek musi sie uczyc:D

 

Edit: zadrapania na naramiennikach jeszcze dopracuje.

 

33.jpg

 

Napisano

Nie jest zle , ale sutki móglbys dac im kolor w sumie albo szersze szelki, by zasłaniały ciało , zauwarz ze te majteczki są bardzo cienki , i musi bolec kiedy wpijają sie w jej ciało móglbyc to lekko porubic lub rozluznic, teraz cos ona ma na rekach jakies falłdy zakłądam ze to uczesc ubrania , hmm ale kolor ma podobny do skury wiec nie zabrdzo wiedze dobrze co i jak , mało ma ma na klatce stroju , hmm chyba ze tak ma wygladac zastanów sie nad tym czy nie fajnie by wygladał jak bys na sutki nałozył jej taki małe czaszeczki i wtedy to by ładzyło sie z szelkami co ty na to wiem ze to dodatkowa robota ale pomysl nad tym , dałbys jej pas przez ciało lekko skrzywiony w prawo lub lewo w duł i wkoło tez czaszki pewnie dasz no ja poprostu czekam na dalsze renderki :) [piwo]

Napisano
  • Autor

Modelowalem wg. oryginalu i nie bede juz nic dodawac. I tak nie zdarze wszystkiego skonczyc. Co do tekstur to majtki, pasy, cialo (procz twarzy), rekawy naramienniki: nie maja jeszcze tekstur. Jezeli jednak przypadkiem zostanie mi troche czasu przed koncem to dodam jeszcze jakis ekwipunek. A majtek rozluzniac tez chyba nie bede:D

Napisano

A mozesz tu pokazac siatke tego ujecia co wyzej ? , chce cos zobaczyc , moge ??

Napisano
  • Autor

Prosze uprzejmie. Chodzi Ci o to ze rekawy to czesc ciala?:) Tego nie bedzie widac

 

 

mesh1.jpg

Napisano

Jak widac czasmi ludziki chcą siatki ale nie mówią poco im , ja proporsiłem o siatke i jzu tłumacze co ja chciałem ujzec :

Wiec chciałęm zoabczyc :

-zagęszczenia przy oczach, ustach i nosie

-budowe biustu ( me jeszcze nie umie robic :( )

-budowe łancuszków

-rak i rekawic ( tu mogłes pusc na łątwizne i nie robic rąk bo i tak zakrywają je te \"nareczniki\" z kolcami )

 

NO i to chyba tyle , teraz widze co i jak robiłes dzienkuje za siatke

Napisano
  • Autor

Heheheh ;) Nie ma sprawy. Mogles powiedziec to bym dal samo cialko i zblizenie na twarz:D pozdr

Napisano
  • Autor

No i niedlogo koniec teksturowania. Jeszcze tylko cialo i paznokietki. Specjalnie dzial \"tekstury\" przeskakuje zeby zdarzyc prace na czas, a tekstury mozna na koncu podreperowac. Nie wiem czemu cien jest niewidoczny (w opcjach wlaczony) i postac troche jak w powietrzu wyglada. Macie jakies pomysly co do pozycji ostatecznej?

 

 

34.jpg

Napisano

Mi sie wydaje, ze nogi są za długie...ale podobno im dluzsze nogi to kobieta bardziej seksowna:D

Napisano
  • Autor

Chcialbym prosic o pomoc w riggowaniu. Wszystko idzie powiedzmy ze sprawnie, ale nie moge uporac sie z problemem glowy. Jak ja obracam na boki to podbrodek zostaje zawsze w tyle. Wszystkie punkty glowy maja ta sama wartosc ciezkosci, nie wiem co jest grane. Dodam ze urzywam modyfikatora psyhique. Przepraszam za balagan w rysunku ale chyba bedzie wiadomo o co chodzi.

 

 

problem.jpg

Napisano

,musisz zwiekszyc zasieg, i sile riggowania glowy, i ewentuanie zmniejszyc zasieg szyji :)

Napisano
  • Autor

Probowalem:/ nawet z sila 100, a jak widac na rys po prawej na dole zasieg chyba jest dobry, a szyja ma zmiejszony prawie do minimum.

Napisano

no to jak sila 100 to jeszcze zobacz parametr falloff o ile dobrze pamietam

Napisano
  • Autor

Sprawdzalem:( nawet wartosc 1 nic nie zmienia. Ciekawe jest to ze jak zmienie tryb na \"rique\" czy cos w tym stylu to glowa zachowuje sie dobrze, tylko ze wszystko ustawialem na \"deformable\" i nie chce mi sie jeszcze raz edytowac. Ostatecznie zrobie to w edit mesh ale moze jeszcze ktos sie wypowie na ten temat [pomocy]

Napisano

ale mozesz robic jedną częć na rig a reszte na deformable!! odznaczasz haczyk i juz

Napisano
  • Autor

Ale w \"Psyhique level of detail\" dotyczy tylko calego obiektu. To rigged w sub-object to chyba nie to samo co w Psyhique level of detail/Skin update

Napisano

zmien wierzchołki głowy z czerwonych na zielone - ja miałem ten sam problem z sadako :)

Napisano
  • Autor

W sensie na RIGID? Niestety nie pomaga. Po prostu ustawie postac tak, ze glowa bedzie tylko lekko obrucona. Tak czy inaczej dzieki dawid i lukasz za porady.

Napisano
  • Autor

Myslalem ze max juz nie da rady mnie wkurzyc i przysporzyc o palpitacje serca. Wystarczylo sie wziac jednak za rigowanie co jest najgorsza funkcja maxa jakakolwiek zaistniala (z tych co znam:D). Chce juz jak najszybciej skonczyc ta bitwe i zaczac cos od nowa. Tymczasem umieszczam takie rigowanie jakie mi wyszlo. Taki bedzie rowniez widok koncowy (niepotrzebnie butki modelowalem). Chyba musze odstawic na pewien czas ten program [wow]

 

W prawej rece bedzie koska, lewa jakby nie bylo widac wskazuje przed siebie.

 

35.jpg

Napisano

nie jst zle... tylko te wlosy wygladaja jakby chcialby, a nie mogly... :P

 

ale ogolnie, nawet niezle... :)

 

pozdro

Napisano

tak, wlosy... pare postow powyzej...

 

takie biale, wygladajace jak makaron sojowy... :P

 

pozdroofki

Napisano

hmmm... one sa za cienkie po prostu...

i moze inny kolor sprobuj...

 

pozdro

Napisano
  • Autor

Wycofuje sie z bitwy, mam nadzieje ze nie naruszam zadnych zasad ani nie wprowadzam zametu. Wiele sie w ciagu tej bitwy nauczylem, wiem juz miej wiecej jak podchodzic do tematu tworzenia postaci humanoidalnej. Dziekuje wszystkim ktorzy sie do tego przyczynili. Oszczedze komisji mojej pracy. pozdrawiam wszystkich uczestnikow

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności