Pablo Napisano 21 Kwiecień 2003 Napisano 21 Kwiecień 2003 niech ten trzonek od kosy nie edzie taki prosty...dajmu jakies wykrzywienia..jak to sie drewno krzywi :)...a co do Haira..to tam masz zakaldke bodajze na samym dole Dynamic ale nie jestem pewien...i tam masz Colisions..Gravity itp pozdro
dawid Napisano 21 Kwiecień 2003 Napisano 21 Kwiecień 2003 ostrze kosy gdzieś przy końcówce sie dziwnie załamuje. Trzonek mi sie podoba takie prosty, a to z takiego względu, gdyż nie musi to być trznek tylko drewniany, może być drewnieny, z obiciem metalowym (a drewno lakierownane - i coś mi sie wydaje, żę tak tutaj zrobisz , mam rację? ) :)
Dr. eA Napisano 21 Kwiecień 2003 Autor Napisano 21 Kwiecień 2003 UP: Demonek na koncowke kosy. Kosa bedzie albo prosta jak teraz albo w ksztalcie funkcji tangensa. Dam 2 rendery i pomozecie mi w wyborze. Co do ostrza to zrobilem ksztalt taki jak w oryginale, ale moze zmiejsze troche to zalamanie. Pablo, umialbys mi wytlumaczyc te dynamicsy bo nie bardzo mi to chce wyjsc? Trzonek bedzie drewniany ale matowy, swiecace beda elementy metalowe. Przynajmiej tak to widze na dzien dzisiejszy:) I renderek: Edit: cos nie chce sie wstawic rysuneczek
Dr. eA Napisano 21 Kwiecień 2003 Autor Napisano 21 Kwiecień 2003 Tu sie udalo. Sory za ten pasek po prawej ale nie chcialo mi sie jeszcze raz renderowac.
Dr. eA Napisano 21 Kwiecień 2003 Autor Napisano 21 Kwiecień 2003 Tak wyglda gorna czesc ulubionego przedmiotu pana smierc.
Dr. eA Napisano 21 Kwiecień 2003 Autor Napisano 21 Kwiecień 2003 I jeszcze maly quizz. Ktora kosa lepiej wyglada. O ile chcialem zostac przy prostej to chyba bardziej podoba mi sie ta wygieta. ps: render w jednej scenie, czyli obydwa obiekty sa z troszke innej perspektywy.
Pablo Napisano 21 Kwiecień 2003 Napisano 21 Kwiecień 2003 ta prawa lepsza :))) a co do dynamics...to tutaj masz tutka...http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs123/shag.htm pozdro[piwo]
Dr. eA Napisano 21 Kwiecień 2003 Autor Napisano 21 Kwiecień 2003 No wlaczylem ta dynamike ale nie udalo mi sie zlikwidowac problemu. Na szczescie taki uklad wlosow jaki jest teraz jest \"wiarygodny\" i jak starczy mi czasu (a wiem ze nie;)) to nad tym posiedze. Narazie chce kose dokonczyc tylko chce jeszcze poznac opinie innych osob.
Dr. eA Napisano 21 Kwiecień 2003 Autor Napisano 21 Kwiecień 2003 I tak oto udalo mi sie dotrzec do samego dolu. Zaczalem wstepne teksturowanie ale wpierw postaram sie ustawic postac w odpowiedniej pozycji. Macie co do niej jakies pomysly? Edit: to praktycznie moj pierwszy oteksturowany model
boowa Napisano 23 Kwiecień 2003 Napisano 23 Kwiecień 2003 Bardzo ładny bucik :) podoba mi się wery macz [yes] no a jeśli to twój pierwszy oteksturowany model to moje gratulacje świetnej roboty [piwo] pozdrawiam[piwo]
Pablo Napisano 23 Kwiecień 2003 Napisano 23 Kwiecień 2003 no no ladny :))))...a te zagiecia to jest przez teksturke zrobione czy modeling? pzodr[piwo]
Dr. eA Napisano 23 Kwiecień 2003 Autor Napisano 23 Kwiecień 2003 Dzieki, sam sie zdziwilem ze to nie wyszlo tak zle. Zagiecia? Zalerzy ktore:) Te wieksze to modeling.
Dr. eA Napisano 27 Kwiecień 2003 Autor Napisano 27 Kwiecień 2003 Niestety teksturowanie to etap ktory rozpoczynam w swojej karierze dlatego wyszlo tak a nie inaczej. Powalcze napewno jeszcze z tekstura helmu. Glowa chyba tak juz zostanie. Prosze o jaka krytyke. Mile widziane porady i triki do photoshopa.
Dr. eA Napisano 28 Kwiecień 2003 Autor Napisano 28 Kwiecień 2003 Pogubilem sie. Powiedz co z wlosami nie tak bo mi juz trudno ocenic.
Dr. eA Napisano 29 Kwiecień 2003 Autor Napisano 29 Kwiecień 2003 Powiem Wam ze photoshop zaczyna mi sie coraz bardziej podobac. Czekam na jakies komentarze bo ich tu malo ostatnio. Chyba praca upada. Na zyczenie Pendzela (tudziez Pendzla) zmiana we wlosach. Mam nadzieje ze prezentuja sie troche lepiej (chociaz nie wiem co dokladnie miales na mysli). Jeszcze raz prosze o jakis comment. pozdr
Sharp Napisano 29 Kwiecień 2003 Napisano 29 Kwiecień 2003 http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs131/alien.htm -jest to tutorial do teksturowania glowy...uzywa sie tam takiego swietnego duperelka ja texporter(jest tam link do sciagniecia tego pliku) Polecam bo swietnie sie tym texturuje rozne czesci ciala...goraco polecam, jak tego nie znasz to napewno ci sie spodoba :D Bedziesz mogl robic swietnie dopasowana teksture uzywajac m.in photoshopa
Dr. eA Napisano 29 Kwiecień 2003 Autor Napisano 29 Kwiecień 2003 Zamiast pisac o pluginie ktorego urzywam to lepiej napisz co jest zle:) A wogole to on chyba w wersji 5.0 jest w standardzie.
Sharp Napisano 29 Kwiecień 2003 Napisano 29 Kwiecień 2003 :Dok, sorry, no więc tak: Włosy mi nie przeszkadają, są spoko. Co do rogów to nie wiem czemu dales takie kolorowe...co do samej tekstury twarzy to mam nadzieje ze jakos to ładniej dopracujesz, szkoda nie wykorzystać tego w tak fajnym modelu:)
Dr. eA Napisano 29 Kwiecień 2003 Autor Napisano 29 Kwiecień 2003 Nie chce utrzymywac postaci tylko w kolorach alpha:) Chociaz moze rzeczywiscie rogi sa zbyt kolorowe. Jakies sugestie co do twarzy?? Postaram sie cos wymyslec ale nie chce jej zbytnio szpecic (w sensie brudu, krwi itp.) Moze jakis tatuaz?
SiD Napisano 29 Kwiecień 2003 Napisano 29 Kwiecień 2003 wow , ladna twarzyczka nie powiem ze ci sie udało , chodz z drugiej strony to są wląsnie umiejętnosci :D [piwo]
Dr. eA Napisano 29 Kwiecień 2003 Autor Napisano 29 Kwiecień 2003 Originally posted by SiD wow , ladna twarzyczka nie powiem ze ci sie udało[piwo] To w koncu udalo sie czy nie?:) Mam taki problem, nie wiem czy ktos sie z tym spotkal. Jak wciskam RENDER to caly unwarp na obiekcie mi sie resetuje:/ Unwarpuje pierwszy raz w zyciu wiec moze cos mam zle ustawione?[pomocy] Edit: ok juz wiem co bylo zle:)
SiD Napisano 29 Kwiecień 2003 Napisano 29 Kwiecień 2003 NIe udało cis ie , ty poprostu masz talent i zrobiełes to ... gratuluje A co do twojego problemu to nie moge ci pomuc , bo pierwszy raz cos takiego widze , troche chore moze max ci sie sypnoł mi czasmi sie sypie :P
Dr. eA Napisano 29 Kwiecień 2003 Autor Napisano 29 Kwiecień 2003 Nie no spoko. UVW byl ustawiony dla UVW na 1 a przy renderingu zmienial sie na 2 przez co resetowal ustawienia. Rozumiecie no nie?:) SID: dzieki za slowa otuchy
SiD Napisano 29 Kwiecień 2003 Napisano 29 Kwiecień 2003 Zawsze do usług przyjacielu :) [piwo] [piwo] [piwo]
Dr. eA Napisano 30 Kwiecień 2003 Autor Napisano 30 Kwiecień 2003 Wiem ze praca nie zachwyca, mam nadzieje ze gdy postaci \"dodam troche ruchu\" to bedzie sprawiac lepsze wrazenie. Na czyms czlowiek musi sie uczyc:D Edit: zadrapania na naramiennikach jeszcze dopracuje.
SiD Napisano 30 Kwiecień 2003 Napisano 30 Kwiecień 2003 Nie jest zle , ale sutki móglbys dac im kolor w sumie albo szersze szelki, by zasłaniały ciało , zauwarz ze te majteczki są bardzo cienki , i musi bolec kiedy wpijają sie w jej ciało móglbyc to lekko porubic lub rozluznic, teraz cos ona ma na rekach jakies falłdy zakłądam ze to uczesc ubrania , hmm ale kolor ma podobny do skury wiec nie zabrdzo wiedze dobrze co i jak , mało ma ma na klatce stroju , hmm chyba ze tak ma wygladac zastanów sie nad tym czy nie fajnie by wygladał jak bys na sutki nałozył jej taki małe czaszeczki i wtedy to by ładzyło sie z szelkami co ty na to wiem ze to dodatkowa robota ale pomysl nad tym , dałbys jej pas przez ciało lekko skrzywiony w prawo lub lewo w duł i wkoło tez czaszki pewnie dasz no ja poprostu czekam na dalsze renderki :) [piwo]
Dr. eA Napisano 30 Kwiecień 2003 Autor Napisano 30 Kwiecień 2003 Modelowalem wg. oryginalu i nie bede juz nic dodawac. I tak nie zdarze wszystkiego skonczyc. Co do tekstur to majtki, pasy, cialo (procz twarzy), rekawy naramienniki: nie maja jeszcze tekstur. Jezeli jednak przypadkiem zostanie mi troche czasu przed koncem to dodam jeszcze jakis ekwipunek. A majtek rozluzniac tez chyba nie bede:D
SiD Napisano 30 Kwiecień 2003 Napisano 30 Kwiecień 2003 A mozesz tu pokazac siatke tego ujecia co wyzej ? , chce cos zobaczyc , moge ??
Dr. eA Napisano 30 Kwiecień 2003 Autor Napisano 30 Kwiecień 2003 Prosze uprzejmie. Chodzi Ci o to ze rekawy to czesc ciala?:) Tego nie bedzie widac
SiD Napisano 30 Kwiecień 2003 Napisano 30 Kwiecień 2003 Jak widac czasmi ludziki chcą siatki ale nie mówią poco im , ja proporsiłem o siatke i jzu tłumacze co ja chciałem ujzec : Wiec chciałęm zoabczyc : -zagęszczenia przy oczach, ustach i nosie -budowe biustu ( me jeszcze nie umie robic :( ) -budowe łancuszków -rak i rekawic ( tu mogłes pusc na łątwizne i nie robic rąk bo i tak zakrywają je te \"nareczniki\" z kolcami ) NO i to chyba tyle , teraz widze co i jak robiłes dzienkuje za siatke
Dr. eA Napisano 30 Kwiecień 2003 Autor Napisano 30 Kwiecień 2003 Heheheh ;) Nie ma sprawy. Mogles powiedziec to bym dal samo cialko i zblizenie na twarz:D pozdr
Dr. eA Napisano 30 Kwiecień 2003 Autor Napisano 30 Kwiecień 2003 No i niedlogo koniec teksturowania. Jeszcze tylko cialo i paznokietki. Specjalnie dzial \"tekstury\" przeskakuje zeby zdarzyc prace na czas, a tekstury mozna na koncu podreperowac. Nie wiem czemu cien jest niewidoczny (w opcjach wlaczony) i postac troche jak w powietrzu wyglada. Macie jakies pomysly co do pozycji ostatecznej?
Sharp Napisano 30 Kwiecień 2003 Napisano 30 Kwiecień 2003 Mi sie wydaje, ze nogi są za długie...ale podobno im dluzsze nogi to kobieta bardziej seksowna:D
Dr. eA Napisano 1 Maj 2003 Autor Napisano 1 Maj 2003 Chcialbym prosic o pomoc w riggowaniu. Wszystko idzie powiedzmy ze sprawnie, ale nie moge uporac sie z problemem glowy. Jak ja obracam na boki to podbrodek zostaje zawsze w tyle. Wszystkie punkty glowy maja ta sama wartosc ciezkosci, nie wiem co jest grane. Dodam ze urzywam modyfikatora psyhique. Przepraszam za balagan w rysunku ale chyba bedzie wiadomo o co chodzi.
dawid Napisano 1 Maj 2003 Napisano 1 Maj 2003 ,musisz zwiekszyc zasieg, i sile riggowania glowy, i ewentuanie zmniejszyc zasieg szyji :)
Dr. eA Napisano 1 Maj 2003 Autor Napisano 1 Maj 2003 Probowalem:/ nawet z sila 100, a jak widac na rys po prawej na dole zasieg chyba jest dobry, a szyja ma zmiejszony prawie do minimum.
dawid Napisano 1 Maj 2003 Napisano 1 Maj 2003 no to jak sila 100 to jeszcze zobacz parametr falloff o ile dobrze pamietam
Dr. eA Napisano 1 Maj 2003 Autor Napisano 1 Maj 2003 Sprawdzalem:( nawet wartosc 1 nic nie zmienia. Ciekawe jest to ze jak zmienie tryb na \"rique\" czy cos w tym stylu to glowa zachowuje sie dobrze, tylko ze wszystko ustawialem na \"deformable\" i nie chce mi sie jeszcze raz edytowac. Ostatecznie zrobie to w edit mesh ale moze jeszcze ktos sie wypowie na ten temat [pomocy]
dawid Napisano 1 Maj 2003 Napisano 1 Maj 2003 ale mozesz robic jedną częć na rig a reszte na deformable!! odznaczasz haczyk i juz
Dr. eA Napisano 1 Maj 2003 Autor Napisano 1 Maj 2003 Ale w \"Psyhique level of detail\" dotyczy tylko calego obiektu. To rigged w sub-object to chyba nie to samo co w Psyhique level of detail/Skin update
lukasz Napisano 1 Maj 2003 Napisano 1 Maj 2003 zmien wierzchołki głowy z czerwonych na zielone - ja miałem ten sam problem z sadako :)
Dr. eA Napisano 1 Maj 2003 Autor Napisano 1 Maj 2003 W sensie na RIGID? Niestety nie pomaga. Po prostu ustawie postac tak, ze glowa bedzie tylko lekko obrucona. Tak czy inaczej dzieki dawid i lukasz za porady.
Dr. eA Napisano 1 Maj 2003 Autor Napisano 1 Maj 2003 Myslalem ze max juz nie da rady mnie wkurzyc i przysporzyc o palpitacje serca. Wystarczylo sie wziac jednak za rigowanie co jest najgorsza funkcja maxa jakakolwiek zaistniala (z tych co znam:D). Chce juz jak najszybciej skonczyc ta bitwe i zaczac cos od nowa. Tymczasem umieszczam takie rigowanie jakie mi wyszlo. Taki bedzie rowniez widok koncowy (niepotrzebnie butki modelowalem). Chyba musze odstawic na pewien czas ten program [wow] W prawej rece bedzie koska, lewa jakby nie bylo widac wskazuje przed siebie.
boms Napisano 3 Maj 2003 Napisano 3 Maj 2003 nie jst zle... tylko te wlosy wygladaja jakby chcialby, a nie mogly... :P ale ogolnie, nawet niezle... :) pozdro
boms Napisano 3 Maj 2003 Napisano 3 Maj 2003 tak, wlosy... pare postow powyzej... takie biale, wygladajace jak makaron sojowy... :P pozdroofki
Dr. eA Napisano 4 Maj 2003 Autor Napisano 4 Maj 2003 Ja juz wlosow sie nie naucze robic:) Mam zmienic ksztalt czy taksture?
boms Napisano 4 Maj 2003 Napisano 4 Maj 2003 hmmm... one sa za cienkie po prostu... i moze inny kolor sprobuj... pozdro
Dr. eA Napisano 17 Maj 2003 Autor Napisano 17 Maj 2003 Wycofuje sie z bitwy, mam nadzieje ze nie naruszam zadnych zasad ani nie wprowadzam zametu. Wiele sie w ciagu tej bitwy nauczylem, wiem juz miej wiecej jak podchodzic do tematu tworzenia postaci humanoidalnej. Dziekuje wszystkim ktorzy sie do tego przyczynili. Oszczedze komisji mojej pracy. pozdrawiam wszystkich uczestnikow
Rekomendowane odpowiedzi