Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam!

Pytanie kieruje raczej do bardziej doświadczonych animatorów.

Za pomocą thinking particie albo samodzielnie przygotowując taka poszatkowana siatkę

możemy zrobić destrukcje jakieś obiektu, dobrze działa dla budynków.

 

Ale jak na przykład jest z eksplozją albo zderzeniem jakiegoś pojazdu, gdzie blacha się wygina

części sie sypia na lewo i prawo, i można zobaczyć bebechy maszyny. Wszystkie tutoriale modelowania

zawsze pomijają tworzenia tego co jest w środku, jedynie modeluje się to co się widzi.

 

Zakładam że jak chce się bawić w takie rzeczy to muszę modelować ze wszystkim.

Może ktoś udzielić porady jak to wygląda w praktyce?

 

np. wojskowych maszyn jak myśliwce czy czołgi raczej nie znajdę szczegółowych blueprintów i co w tedy?

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hej:) Ekspertem nie jestem, ale w wielu przypadkach gdy następuje destrukcja pojazdu, faktycznie co większe blachy widać dobrze i są rozpoznawalne jako elementy tego co przed chwilą jeszcze istniało :) Ale wiem że trzeba się też posiłkować paczkami czegoś co po angielsku nazywają "debris" - czyli gruzy, małe cząsteczki które powstają w wyniku eksplozji. Taka darmowa paczuszka jest tutaj:

http://xoio-air.de/2012/particle-scenes-by-anselm-von-seherr-thoss/

Wiadomo ze każdy element ma nieco inną dynamikę - drobnica leci inaczej niż kawały blachy, ale to już trzeba pooglądać referencje. Niemniej nie wydaje mi się żeby zawsze trzeba było modelować WSZYSTKO co jest w pojeździe. Zawsze chyba odległość kamery od pojazdu i generalnie to co widzimy, determinuje co będziemy widzieć w chwili wybuchu. Te małe cząsteczki które fruną we wszystkie strony, mogą całkiem nieźle wypełnić scenę destrukcji :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.