Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich serdecznie : )

 

Pierwszy post na forum i od razu pytania :obede wdzieczna jesli ktos pomoze ( link, tutorial, odpowiedz - cokolwiek). Pytania typowe dla nooba :

 

Z gory dziekuje !

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 2,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

1 - Nie weim czy się da :P Popatrz w oknei preferencji.

 

2 - Można to zrobić tak: insertmesh z wciśniętym altem . Np. wybierasz walec, wstawiasz go, robisz wszelkie możliwe transformacje i redynamesh.

Albo dodajesz walec jako nowy obiekt,

ustawiasz go tam, gdzie chcesz mieć dziurę, w menu subtool przy nazwie masz ikonki - klikasz chyba drugą (która odpowaida za 'odejmowanie'), następnie łączysz oba to (merge) i redynamesh

http://docs.pixologic.com/user-guide/3d-modeling/modeling-basics/creating-meshes/remeshing/remesh-subtools/

http://docs.pixologic.com/user-guide/3d-modeling/modeling-basics/creating-meshes/dynamesh/with-subtools/

 

3 - nie wiem o co chodzi? O scrolowanie okein? Jest tylko jeden sposób.

Napisano
  • Autor
1 - Nie weim czy się da :P Popatrz w oknei preferencji.

 

2 - Można to zrobić tak: insertmesh z wciśniętym altem . Np. wybierasz walec, wstawiasz go, robisz wszelkie możliwe transformacje i redynamesh.

Albo dodajesz walec jako nowy obiekt,

ustawiasz go tam, gdzie chcesz mieć dziurę, w menu subtool przy nazwie masz ikonki - klikasz chyba drugą (która odpowaida za 'odejmowanie'), następnie łączysz oba to (merge) i redynamesh

http://docs.pixologic.com/user-guide/3d-modeling/modeling-basics/creating-meshes/remeshing/remesh-subtools/

http://docs.pixologic.com/user-guide/3d-modeling/modeling-basics/creating-meshes/dynamesh/with-subtools/

 

3 - nie wiem o co chodzi? O scrolowanie okein? Jest tylko jeden sposób.

 

Patrzylam w preferencjach ale niczego tam nie widze:) bede szukac dalej.

 

Poki co sprobowalam jednej z opcji w linku ktory podales i wyszlo spoko, tyle ze jak to wyjdzie na low res modelu... musze sprawdzic bo slabo to widze. Teraz uzylam- dynamesh, zmodeler, duzo subdivisions no i zremesher tez zeby miec lepsza siatke a i tak efekt koncowy byl taki ze krawedzie wyszly pofalowane i musialam ciac clipbrushem i robic polish w panelu deformacji. Opcja fajna ale np jak mam model twarzy to jakos nie widze tego bo jak zrobie polish to strace szczegoly.

 

Bede probowala dalej:)

 

To 3 cie to tak chodzi mi o scrollowanie

 

Wielkie dzieki za linki :) przydaly sie :)

 

Pozdrawiam

Napisano

Możesz nałożyć maskę na obszar, którego nie chcesz deformować.

Możesz też zrobić morph target. Jest taki pędzel - morphbrush, który przywraca siatkę do poprzedniego stanu. Polecam.

 

Najładniej wychodzi na gęstej siatce. Zawsze możesz taki "duży" obiekt duplikować, żeby użyć na nim decimation mastera, zremesher i reproject higher subd.

 

Jest sporo opcji :)

 

Możesz też poczekać na kolejny update zbrusha, który da nam dobrze rozwiązane op. boolońskie i rozwiąże takie problemy .

Napisano
  • Autor

O maskach i deformacjach za ich pomoca wiem, ale to nie o to mi wogole chodzi...

 

Morph Target znam - nie o to mi chodzi.

 

Decimation znam, Zremesher znam, Reproject tez znam - nie o to mi chodzi.

 

Chodzi mi o to co na obrazku ponizej :)

 

Kto pomoze ?

Napisano
  • Autor

Idaho

 

Zrobilam jak napisali na tym forum:master i drop down ale nie zadzialalo, wszystko nadal bylo szare a poza tym to wychodzi sie z Edit Modu i wkracza do 2.5 D , ale info przydatne i tak : )

 

Nie uzywalam tego pluginu, sprawdze :))

http://www.zbrushcentral.com/showthread.php?177194-DynaMesh-Master!-unofficial-Information-Installation

 

Generalnie to jak juz musze narysowac kolko czy kwadrat w srodku obiektu to....symetria radial albo drag rect i wycinam pozniej brzegi - nie wiem czy sie z tego smiac czy plakac : ) ale poki co lepszej opcji nie mam :D Problem w tym ze to kolko z radialna symetria ma kanciate brzegi czasem i blur maski czy sharpen nie pomaga.

 

Dzieki za linka :)

Napisano

Gdy chcesz kontrolować krawędzie, brzeg to musisz używać narzędzia crease (nie mylić z brushem). Tworzysz polygrupę i crease

można krawędzie robić również w taki sposób

https://www.youtube.com/watch?v=EIfWlVC-oWQ

zresztą obejrzyj całą jego serię

https://www.youtube.com/watch?v=nWzSOwqmAh4

resztę znajdziesz na jego kanale jest to węgier Norbert Berki.

https://www.youtube.com/channel/UCcguVCrhM_7zgJgrZ1sF7JA/videos

ogólnie - to stosuj jego technikę jest b. dobra

 

 

Myślałem że nie znajdę ale jest - jak z maski stworzyć prawidłowe krawędzie:

a tu jest to o co pytasz:

 

Polecałbym również używanie programu 3d, Blender darmowy lub MODO płatny i importowanie prostych obiektów tzw base mesh, pierścieni, obręczy itd

to też jest ciekawe

https://www.youtube.com/watch?v=oPz1keoGU7s

Napisano
  • Autor

Idaho

 

Super tutoriale, dokladnie o to mi chodzilo z tym wycinaniem dziur i maskowaniem,

zbroja z Lol wymiata :)))

 

Blender - ZBrush uzywam czesto

 

Wielkie dzieki za linki !!

Edytowane przez Momiko

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.