wizz Napisano 19 Lipiec 2005 Share Napisano 19 Lipiec 2005 a tam bedziecie sie przejmować czy legalne czy nie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość WojciechZ Napisano 19 Lipiec 2005 Share Napisano 19 Lipiec 2005 Ja tez jestem zdziwiony roznica w fps'ach:] Ale sie tym nie przejmuje na razie to jest nasza praca inzynierska wiec olewam radeony:] Jak obronie inzyniera to wtedy to dopracuje jakos:D Czy ktos bawil sie bumpmappingiem w glscene? Tylko nie mowcie mi o demku dolaczonym bo jakos takie dziwne jest i obiekt od razu ma bumpy bez nalozenia teksturki:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krotki Napisano 20 Lipiec 2005 Share Napisano 20 Lipiec 2005 Ja tylko robilem bumpa jako shader w glsl'u. Jakos tak sie sklada ze ten "standardowy" jest jakos dziwny i nie moglem go uruchomic zeby dzialal tak jak chcialem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość WojciechZ Napisano 21 Lipiec 2005 Share Napisano 21 Lipiec 2005 Mozesz mi napisac jak zrobiles? Bylbym wdzieczny:] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krotki Napisano 21 Lipiec 2005 Share Napisano 21 Lipiec 2005 hmmm wiesz jak uruchomic programy glsl'a w glscene ? chyba nawet jest demko w demach ... jak wiesz to moge ci przeslac fragment i pixel shader code (moze jak bedzie mi sie chcialo to zrobie Ci jakiegos demosa) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość WojciechZ Napisano 22 Lipiec 2005 Share Napisano 22 Lipiec 2005 O gdybys mogl mi demosa jakiegos twojego przeslac bylbym wdzieczny. Jesli skorzystam z niego (opre sie na nim) to bedziesz mial creditsy w pracy inzynierskiej za twoją zgodą of corse:] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krotki Napisano 26 Lipiec 2005 Share Napisano 26 Lipiec 2005 Ehhh sorka ze do tej pory tego nie zrobilem ... kompletny brak czasu od 8-21 w pracy a po powrocie juz odechciewalo mi sie wszystkiego. Zabieram sie do roboty i postaram sie zaraz cos szrajbnąć :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość WojciechZ Napisano 26 Lipiec 2005 Share Napisano 26 Lipiec 2005 Bede wdzieczny. Jak cos skrobniesz to daj znac na forum. Czekam niecierpliwie:] Wogole bardzo dziekuje za zainteresowanie i pomoc. Co do pracy od 8 do 21 to nie musisz mi mowic:] Rozumiem ciebie i dflatego tym bardziej jestem zdziwiony ze chcesz cos napisac. Aktualnie testuje jeszcze Crystal Space 3D ale to dla siebie tylko bo projekt i tak musze w glscene napisac. Ale moze kiedys.....:] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krotki Napisano 29 Lipiec 2005 Share Napisano 29 Lipiec 2005 Oki sprawa jest taka ze nie chce mi sie juz siedziec i szukac bledu dlaczego gorny i dolny plane kwadrata zle sie wyswitlaja (pewnie jakis blad w shaderku), wiec wzucam to co zrobilem. http://www.vspace.pl/krotki/GLSLBump.zip Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość WojciechZ Napisano 29 Lipiec 2005 Share Napisano 29 Lipiec 2005 Dzieki bardzo. Wlasnie przegladam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość WojciechZ Napisano 18 Sierpień 2005 Share Napisano 18 Sierpień 2005 Protokol sieciowy dziala. BumpMapping jest ale nie na wszystkich obiektach. Projekt poszedl do przodu. Za tydzien musze go ksonczyc. ZObaczymy. Jak skoncze to linka dam. Trzymajcie kciuki!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
intoxicate Napisano 18 Sierpień 2005 Share Napisano 18 Sierpień 2005 powodzenia! Ciekawe co z tego wyjdzie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość WojciechZ Napisano 19 Sierpień 2005 Share Napisano 19 Sierpień 2005 No na razie nic ciekawego. Jest LevelEditor, protokol sieciowy mozna sie poruszac i widziec:D Jesczze pare rzeczy i program do pracy inzynierskiej gotowy. Po obronie rozbudowywuje projekt..... Wtedy wszelaka pomoc bedzie potrzebna. 2 tygodnie mi zostaly na oddanie pracy. A tu jeszcze opisowka do zrobienia. Macie jakis opis Shaderow? Najlepiej techniczny? I opis Delphi tez Techniczny. Czy ktos widzial Specyfikacje GLScene? Opis Komponentow? Ja nie moge znalezc. A jak znajduje to pare zdan. Help me!!:] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kemil Napisano 19 Sierpień 2005 Share Napisano 19 Sierpień 2005 Są już jakies nowsze screny z gry ? Jestem bardzo ciekawy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Baton Napisano 19 Sierpień 2005 Share Napisano 19 Sierpień 2005 Ja w sumie tez jestem ciekaw :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krotki Napisano 19 Sierpień 2005 Share Napisano 19 Sierpień 2005 Co do opisow komponentow GLScene - to jak dobrze pamietam - byly opisane w pdf'e tutaj: http://www.drzizka.adslink.cz/glsceneguide.html Apropos na cos sie przydal kod szderka bump'a bez oswitlenia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość WojciechZ Napisano 19 Sierpień 2005 Share Napisano 19 Sierpień 2005 Kod shaderka zobaczylem i zrobilem:] Ale niestety tylko DOT3 bo mi karta ARB'ow nie obsluguje niektorych:D Chyba ze ktos mi zafunduje:] Co do screenow kilka zrobie i wrzuce. Tylko pamietajcie sceneria jest dosc plaska:] Budynki nie maja bumpa wrzuconego bo nie mam czasu na to. Thx za linka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kemil Napisano 19 Sierpień 2005 Share Napisano 19 Sierpień 2005 Jak płaska ? I co do Bump bo w programowaniu nie siedze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kakrotto13 Napisano 19 Sierpień 2005 Share Napisano 19 Sierpień 2005 BUMP nie jest tylko w programowaniu ;] w programach graficznych tez go spotkasz ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość WojciechZ Napisano 20 Sierpień 2005 Share Napisano 20 Sierpień 2005 http://www.delphi3d.net/articles/viewarticle.php?article=bumpmapping.htm - opis bump mappingu dla Kemila. DOT3 to po prostu stary algorytm bumpmapingu kiedy to karty graficzne nie obslugiwaly Shader Language 2.0:] Moja do dzis tego nie wspiera:D:D:D:D Drugia mozliwosc bump mapingu polega na wykorzystaniu polecen ARB - ktore sa zaimplementowane na karcie graficznej. Mozna sobie sprawdzic programem Everest Home edition jakie ARB'y ma karta graficzna. Dzis powinienem dostac mejla od mojego promotora co jeszcze musze zrobic w projekcie. Zapowiadam ze po skonczeniu pracy inzynierskiej projekt bedzie nadal updejtowany do pelnej gry. Ale nad tematyką się jeszcze zastanowimy z grupą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheSimon Napisano 20 Sierpień 2005 Autor Share Napisano 20 Sierpień 2005 To my to będziemy ciągnąć dalej? Prawie wszystko trzeba by było poprawiac :o Dodać poruszanie się po piętrach, grafike wymienić, ewentualne strzelanie, efakty świetlne, krótko mówiąc wszystko oprócz protokołu :D Rozpoczynają ten topik marzenie było piękne. Miało być wszystko, lecz nadszedł ten dzień.... smutny dzień w dziejach ludzkości, który zburzył nasze plany i zapał...... dzień w którym promotor - nasz Pan i Władca na końcu ulicy, powiedział: "grafiką się nie przejmujcie, ona jest nieważna i tak nikt na nią uwagi nie zróci. Zajmijcie się protokołem". Wtedy już wiedziałem..... znowu wdeptali nas w ziemię. Pozostało tylko zrobić coś szybciutko, oddać i robić coś nowego, coś co sami chcemy :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość WojciechZ Napisano 20 Sierpień 2005 Share Napisano 20 Sierpień 2005 Siejesz defetyzm w druzynie:] Po pierwsze o co ci chodzi z grafika?? Wystarcvzy uaktywnic bump mapping na wszystkich obiektach i zabawic sie shaderami. Czyli dodac pare rzeczy. Nie do wymiany tylko do dodania a to roznieca panie grafiku:] Fakt faktem uczelnia i tak sie nie zainteresowala projektem. Wspaniale dni przeszly poniewaz nie myslelismy ze to9 nas przerosnie a jednak troche nas przeroslo. Ale zdobylismy doswiadczenie dotyczace kordynacji pracy kotre mozemy wykorzystac rozbudowujac projekt. Czas pokaze co z tego wyjdzie. Ja jak zwykle jestem optymista. Nie jeden projekt padl juz z moim udzialem. Ale moze to jest ten ktory pierwszy powstanie na poziomie wyzszym niz tylko amatorskie pisanie. Trzeba nam jednej rzeczy - poparcia spolecznosci graczy!! Po inzynierce ruszymy z oficjalna strona i forum. Czas pokaze..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
intoxicate Napisano 20 Sierpień 2005 Share Napisano 20 Sierpień 2005 WojciechZ jak chcesz to mam sporo ksiazek, ktore posiadaja niezbedana wiedze nt projektowania gier, cos to na priv. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość WojciechZ Napisano 20 Sierpień 2005 Share Napisano 20 Sierpień 2005 Hmmm. W sumie nieglupie. Ale podaj mi tytuly gdybys mogl. Bo widzisz, nie chodzi o umiejetnosci ale o czas i zorganizowanie wszystkiego:] Tu jest najgorszy problem. Pamietaj ze projewkty amatorskie najczesciej padaja niez powodu braku wiedzy ale z braku checi.....:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
intoxicate Napisano 21 Sierpień 2005 Share Napisano 21 Sierpień 2005 Pamietaj ze projewkty amatorskie najczesciej padaja niez powodu braku wiedzy ale z braku checi.....:( raczej braku wiedzy :) zarzuce Ci liste na PM z ksiazkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość WojciechZ Napisano 21 Sierpień 2005 Share Napisano 21 Sierpień 2005 Ja bym sie upieral z ta wiedza. Tyle jest info o programowaniu ze mozna sie nauczyc. A checi czesto mijaja wraz z ogromem prac.... Jezu twoj spis to istna biblia!! Zmieniam wyznanie. HEHE. Jak przejrze to dam ci znac co by mnie intertesowalo. WIELKIE DZIEKI!!! - powodzeni9a w projekcie Burzuazji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość jagi Napisano 21 Sierpień 2005 Share Napisano 21 Sierpień 2005 czy ktos tu wspomnialm o ebookach o programowaniu ? :) mozna byc cos zassac ? :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rowr Napisano 21 Sierpień 2005 Share Napisano 21 Sierpień 2005 http://warsztat.pac.pl/ kiedys dobre teraz juz nie wiem bo dawno nie zagladalem hemmm moze sie dlugo ladowac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość WojciechZ Napisano 22 Sierpień 2005 Share Napisano 22 Sierpień 2005 Tak ale "warsztat" niestety juz pada:] Dzis robimy opisowke. Updejtow nie bedzie programu. Jeszcze poczekajcie i screeny pojda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kakrotto13 Napisano 22 Sierpień 2005 Share Napisano 22 Sierpień 2005 jakto pada ? co mu zrobiliscie ? ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość WojciechZ Napisano 24 Sierpień 2005 Share Napisano 24 Sierpień 2005 Ok czy da sie przetestowac Truevision3d 6.5 bez kupowania licencji? 6.2 jest fajne ale pare rzeczy nie ma i chce przetestowac nowa wersje. Jak nie to nie. Ale przydalby sie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krotki Napisano 25 Sierpień 2005 Share Napisano 25 Sierpień 2005 Dobre pytanie ;p Pozatym nie wie ktos czy nadal mozna kupic reality engine i jak ma sie sprawa z supportem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość WojciechZ Napisano 25 Sierpień 2005 Share Napisano 25 Sierpień 2005 Zasmiecaja mi topic. Ja sie pytam o engine do projektu:] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krotki Napisano 26 Sierpień 2005 Share Napisano 26 Sierpień 2005 ehhh chyba nikt nam nie odpowie ... moze sie tak zapytac o enginy i doswiadczenia ludzi w ich uzyciu w osobnym watku ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość WojciechZ Napisano 27 Sierpień 2005 Share Napisano 27 Sierpień 2005 Dwa screeny jeden normalny drugi z motion blurem:] Grafika nie najlepsza bo troche na chybcika. Ale w poniedzialek mam prezentacje na uczelni i moze temrin obrony pracy bede mial ustalony. Nowa wersja programu bedzie juz miala bumpmapping dla wszystkich obiektow. Drzewa są nie teges bo teksturka wyszła:] Ale chcieliście screeny to macie:] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość WojciechZ Napisano 28 Sierpień 2005 Share Napisano 28 Sierpień 2005 W poniedziałek mam prezentacje na uczelni. Oby promotor zaakceptowal bo jak nie to w 10 dni nie przerobie programu. HEHE. Trzymac kciuki mi tu!!:] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krotki Napisano 28 Sierpień 2005 Share Napisano 28 Sierpień 2005 No ladnie ladnie :) jestem pod wrazeniem ... ladnie wam to wyszlo ;p Powodzenia na uczelni ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość WojciechZ Napisano 2 Wrzesień 2005 Share Napisano 2 Wrzesień 2005 Ach dziękuję za setki odpowiedzi dotyczących screenów. Ile fanow do mnie listy rozsyła. Jestem pod wrazeniem:D A tak naprawde to niedlugo obrona... Napisze jak bede wiedzial:] A po obronie zabieramy sie za ten projekt porządnie. Nowy hardware z SL3.0. Bedziemy zamiatac:] PS> Niecxh sie kots wypowie na temat screenow jeszcze. I co chcielibyscie miec w grze single player - na co nacisk (grafika czy mozliwosci i fabula)?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 2 Wrzesień 2005 Share Napisano 2 Wrzesień 2005 na grafikę na światowym poziomie i tak nie ma szans więc lepiej "mozliwosci i fabula" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość WojciechZ Napisano 2 Wrzesień 2005 Share Napisano 2 Wrzesień 2005 Tez tak myslalem. Ale co to znaczy na grafikę na światowym poziomie? Akurat jedziemy na silniku który ma dużo możliwości. Screeny ktore tu są nie ukazują w pełni mocy silnika:] Ale mi tez sie wydaje zeby dac w fizykę,fabule i duzą interakcję z otoczeniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 2 Wrzesień 2005 Share Napisano 2 Wrzesień 2005 na światowym poziomie - unreal 2007 :p albo chociaż 2003 ale teraz to już trochę stara gra... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
razor Napisano 2 Wrzesień 2005 Share Napisano 2 Wrzesień 2005 sorry, że tak ni z gruszki ni z pietruszki wyskoczę, ale nie mam czasu zaznajomić się dokładnie z tematem - czy znasz silnik OGRE ? Może warto by się nim zainteresować ? edit: a może wykrzystacie silnik Q3? ...tu odrazu proszę o przemyślenie 3 razy i poczytanie w necie, każdego kto czuje chęć wyskoczenia z tekstem "to stary silnik, który nie zapewni grafiki na światowym poziomie". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość WojciechZ Napisano 2 Wrzesień 2005 Share Napisano 2 Wrzesień 2005 q3 odpada. Przegladalem silnik nie trawie go jakos:] Ogre widzialem i myslalem nad nim. Sam nie wiem... PS. Q3 moze jest stary ale zapewnia dużo ciekawych rzeczy. Nie mam pojęcia czy protokół sieciowy tam też jest. Nie podoba mi się pisanie w nim - a może inaczej - nie umiem w nim czegoś sensownego napisać:D:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
intoxicate Napisano 3 Wrzesień 2005 Share Napisano 3 Wrzesień 2005 a jakiego enginu uzywasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość WojciechZ Napisano 3 Wrzesień 2005 Share Napisano 3 Wrzesień 2005 Ech. Odpowiem:] GLScene + ODE. Tzn bed euzywal prawdopodobnie albo truevision 6.5 Bo ten projekt powyzej to na obrone inzynierki. Teraz dopiero sie zabiore za cos porzadnego:D:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
intoxicate Napisano 3 Wrzesień 2005 Share Napisano 3 Wrzesień 2005 cos porzadnego? jak jestes zainteresowany to jest jeszcze miejsce dla programisty w burzuazji (TSE + Meqon) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość WojciechZ Napisano 3 Wrzesień 2005 Share Napisano 3 Wrzesień 2005 No no. Dziekuję za taką propozycję ale sam nie wiem. W jakim języku piszecie w c? Nie jestem jakis super w C. Jak trzeba to sie nauczę... Ale sam nie wiem. Zastanowię się. I jakie dokładnie cele bym miał przed sobą.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
intoxicate Napisano 3 Wrzesień 2005 Share Napisano 3 Wrzesień 2005 c++, Torque Script (bardzo podobny co c++) TSE ma wlasny renderer oparty o DX9 I jakie dokładnie cele bym miał przed sobą.? musielibysmy porozmawiac prywatnie.. zalezy co potrafisz robic... ogolnie rzecz biorac nie mamy programisty ktory moglby poprawic renderera z TSE (bo takowy jest dopiero w trakcie tworzenia (chyba w milestone 3 go dadza) a tyle nie mozemy czekac) dynamiczne oswietlenie, cienie, dtsOndts jak chcesz wiecej info to zejdz na priva 6949428 E: I jakie dokładnie cele bym miał przed sobą.? Firma, glowny cel ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość WojciechZ Napisano 4 Wrzesień 2005 Share Napisano 4 Wrzesień 2005 Powiem szczerze. Gdybym tą propozycję dostał 2 miesiące temu to bym już pukał do Was. Ale niestety ustaliłem z kilkoma kolegami że po inżynierce robimy własny projekt. Tematykę wymyślimy taką żeby nie konkurować z Wami. Bo się zacznie na necie który projekt jest lepszy itd.itp. Chciałbym współpracować z Wami. I wspierać się nawzajem. My ruszamy od 1 października. Strone podam później. Jeszcze raz dziękuje za propozycję. Może kiedyś, może w innym projekcie, zawojujemy świat razem......:] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheSimon Napisano 4 Wrzesień 2005 Autor Share Napisano 4 Wrzesień 2005 Już się już mentalnie przygotowuję do nowego projektu :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się