Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Cześć :)

 

Chciałbym pokazać Wam mój pierwszy model LP (Krasnoludzki Wojownik) który wykonałem.

 

Base mesh: 3ds Max

Detale: ZBrush

Bake (NM, AO, CM): xNormal

Tekstury: Photoshop (jeśli chodzi o twarz i tors postaci to wykonałem Polypainting w ZBrush, potem wypaliłem bazę w xNormal, reszta to Photoshop)

Render: Marmoset Toolbag 2

 

Tekstury 4k, Tris: 45 920.

 

Lukasz_Krzak_3D_Artist_HP_DWARF_3.jpgLukasz_Krzak_3D_Artist_HP_DWARF_TEETH.jpgLukasz_Krzak_3D_Artist_LP_DWARF_1.jpgLukasz_Krzak_3D_Artist_LP_DWARF_7.jpgLukasz_Krzak_3D_Artist_LP_DWARF_5.jpgLukasz_Krzak_3D_Artist_LP_DWARF_8.jpgLukasz_Krzak_3D_Artist_LP_DWARF_15.jpgLukasz_Krzak_3D_Artist_LP_DWARF_18.jpgLukasz_Krzak_3D_Artist_LP_DWARF_23.jpgLukasz_Krzak_3D_Artist_LP_DWARF_29.jpgLukasz_Krzak_3D_Artist_LP_DWARF_12.jpg

Edytowane przez Zenjubo
  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Cialo, zbroja na wysokim poziomie, ale niestety najwazniejsza rzecz: "twarz"odstaje od reszty. Strasznie nie anatomiczna, jakas plaska tak, usta nie teges i broda tez srednio wyglada.

 

Edit: oczy nie w tym miejscu co trzeba.

Napisano

Hej,

 

Dziękuje za wszystkie opinie :) to mój pierwszy model i nie wątpię że są w nim rzeczy do poprawek. Twarz została celowo tak zrobiona gdyż to krasnolud, więc miała być trochę nie "anatomiczna".

 

Pozdrawiam :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności