Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Czy ktoś mógłby pomóc i udzielić podpowiedzi dlaczego na moich ścianach wciąż występuje uciążliwy 'noise' pomimo takich ustawień? W pomieszczeniu nie ma innych źródeł światła poza tymi kilkoma v-rayowymi widocznymi poniżej. Z góry dzięki za pomoc!

 

fye5fl.jpg2w6f0x3.jpg2a8ruiv.jpg2r780a8.jpg

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Masz około 10 tych źródeł (to według mnie jest dużo XD)

Jast taki parametr w Global switches (expert) - Probabilistic lights (domyślnie ustawiony chyba na 8em)

Może zwiększenie go pomoże (i wydłuży render)

Napisano

Spróbuj zwiększyć Diffuse Subdivids dla świateł z domyślnych 150 na więcej. (zaznacz światła, kliknij prawym i wybierz V-Ray properties)

W Global switches zmniejsz parametr Max ray intensity

Zobacz też jak zachowa się render, kiedy wyłączysz opcję Use Local Subdvids w Global DMC

Napisano
  • Autor

dzięki za podpowiedzi! na pewno zaraz skorzystam! poza tym trochę się nagrzebałem w ustawieniach i ogólnie udało mi się ogarnąć tego 'noise'a' na ścianach ale nie mogę wyjść teraz z kolei z tego 'w odbiciach' :/ (zmieniłem color mapping na Reinharda i jakoś pykło z tymi ścianami :P )

 

Czy widzicie jakąś przyczynę w tym, że mam VrayLightMaterial zastosowany na tych paskach świecących, (źródła światła są ukryte). Może ten VrayLightMaterial tak śnieży?

 

///

 

Niestety zmiana, wyłączenie Use Local Sudivs pogarsza sprawę :/

Zwiększenie Diffuse Subdivs dla świateł na 300 nic nie pomogło.

Opcja Max ray intensity jest wyłączona cały czas - nie wiem czy to dobrze czy źle.

 

spróbuję jeszcze z opcją Probabilistic lights.

 

subdivy materiałów mam ustawione na 512, nie wiem czy podkręcać wyżej, trochę nie chce czekać na render 20 h, ale jedynie to trochę pomaga.

 

Pomocy :D

 

 

ofoyzn.jpg

Edytowane przez Nero87

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności