Napisano 5 Grudzień 20168 l Witam, Czy ktoś mógłby pomóc i udzielić podpowiedzi dlaczego na moich ścianach wciąż występuje uciążliwy 'noise' pomimo takich ustawień? W pomieszczeniu nie ma innych źródeł światła poza tymi kilkoma v-rayowymi widocznymi poniżej. Z góry dzięki za pomoc!
Napisano 7 Grudzień 20168 l Masz około 10 tych źródeł (to według mnie jest dużo XD) Jast taki parametr w Global switches (expert) - Probabilistic lights (domyślnie ustawiony chyba na 8em) Może zwiększenie go pomoże (i wydłuży render)
Napisano 7 Grudzień 20168 l Spróbuj zwiększyć Diffuse Subdivids dla świateł z domyślnych 150 na więcej. (zaznacz światła, kliknij prawym i wybierz V-Ray properties) W Global switches zmniejsz parametr Max ray intensity Zobacz też jak zachowa się render, kiedy wyłączysz opcję Use Local Subdvids w Global DMC
Napisano 7 Grudzień 20168 l Autor dzięki za podpowiedzi! na pewno zaraz skorzystam! poza tym trochę się nagrzebałem w ustawieniach i ogólnie udało mi się ogarnąć tego 'noise'a' na ścianach ale nie mogę wyjść teraz z kolei z tego 'w odbiciach' :/ (zmieniłem color mapping na Reinharda i jakoś pykło z tymi ścianami :P ) Czy widzicie jakąś przyczynę w tym, że mam VrayLightMaterial zastosowany na tych paskach świecących, (źródła światła są ukryte). Może ten VrayLightMaterial tak śnieży? /// ◤ Niestety zmiana, wyłączenie Use Local Sudivs pogarsza sprawę :/ ◤ Zwiększenie Diffuse Subdivs dla świateł na 300 nic nie pomogło. ◤ Opcja Max ray intensity jest wyłączona cały czas - nie wiem czy to dobrze czy źle. spróbuję jeszcze z opcją Probabilistic lights. subdivy materiałów mam ustawione na 512, nie wiem czy podkręcać wyżej, trochę nie chce czekać na render 20 h, ale jedynie to trochę pomaga. Pomocy :D Edytowane 8 Grudzień 20168 l przez Nero87
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto