Napisano 12 Grudzień 20168 l Witam, bardzo proszę o pomoc w temacie czarnych plam które widać na obrazku, jest to normalna kula z dodanym shell'em. Po renderze również je widać, ma ktoś sposób aby się tego pozbyć ? Z góry dziękuje za odpowiedź.
Napisano 12 Grudzień 20168 l Autor Jak włączyłem siatkę to widać że coś nie gra ale jak to się stało- nie wiem;]
Napisano 13 Grudzień 20168 l Błąd geometrii - najprawdopodobniej powielone lub bardzo blisko siebie werteksy. W edit poly pod modyfikatorem shell zaznacz wszystkie werteksy krawędzi i wybierz weld, stopniowo zwiększając threshold - zobaczy czy suma po zweldowaniu zmniejszy się. Domyślam się, że Shell jest ustawiony do środka, (inner amount) prawdopodobnie gdyby ustawiony był na zewnątrz nie było by widać błędu, ale lepiej i tak mieć czystą siatkę.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto