hubb06 Napisano 12 Grudzień 2016 Napisano 12 Grudzień 2016 Witam, bardzo proszę o pomoc w temacie czarnych plam które widać na obrazku, jest to normalna kula z dodanym shell'em. Po renderze również je widać, ma ktoś sposób aby się tego pozbyć ? Z góry dziękuje za odpowiedź.
Positive100 Napisano 12 Grudzień 2016 Napisano 12 Grudzień 2016 A podrzuć jeszcze screena siatki. Bo tak to ciężko coś powiedzieć :)
hubb06 Napisano 12 Grudzień 2016 Autor Napisano 12 Grudzień 2016 Jak włączyłem siatkę to widać że coś nie gra ale jak to się stało- nie wiem;]
stormwind Napisano 13 Grudzień 2016 Napisano 13 Grudzień 2016 Błąd geometrii - najprawdopodobniej powielone lub bardzo blisko siebie werteksy. W edit poly pod modyfikatorem shell zaznacz wszystkie werteksy krawędzi i wybierz weld, stopniowo zwiększając threshold - zobaczy czy suma po zweldowaniu zmniejszy się. Domyślam się, że Shell jest ustawiony do środka, (inner amount) prawdopodobnie gdyby ustawiony był na zewnątrz nie było by widać błędu, ale lepiej i tak mieć czystą siatkę.
hubb06 Napisano 13 Grudzień 2016 Autor Napisano 13 Grudzień 2016 pomogło mi zwiększenie liczby segmentów w kuli;]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się